Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Eşimle bir haftasonu gittik. Kalabalık değildi. Akarsu kenarındaki çardak alanlarında oturduk. Rahatsız edici sinek böcek vs bir şey yoktu. Balık havuzu hemen işletmenin ortasında yer alıyor. Yeşillendirme çok güzeldi. Açıkcası yolda giderken böyle bir yer olabileceğini hiç hayal etmemiştim. İşletme sahipleri ve çalışanlar oldukça ilgili. Herkesin emeğine sağlık. Biz şefin favorisiydi sanırım ismi emin değilim güveçte alabalık yedik. Ben normalde tatlı su balıklarını tercih etmem ama bunu baya lezzetli yapmışlardı. Patates kızartması çok yağlıydı o yüzden çok beğenemedim. Porsiyonlar oldukça yeterli. Kahvaltıda veriyorlarmış. Bir sonrakine kahvaltı için gideceğiz. Çocuklu aileler için özellikle baya uygun bir alana sahip. Minnoş köpekleri Sütlaç’ı sevmeden dönmeyin 😍
Kurban arefesi üzeri, eşimin balık çekmesi üzerine gemlikten 1.30 saat yolculuktan sonra bu güzel alabalık restoranını ziyaret ettik ve gerçekten çok memnun ayrıldık. Öncelikle çalışanların güler yüzü, ilgisi ve samimiyeti bizi çok mutlu etti. Daha içeri girer girmez kendimizi müşteri gibi değil, misafir gibi hissettirdiler. Hizmet konusunda gerçekten çok başarılılar ve herkesle tek tek ilgilenmeleri çok hoşumuza gitti. Ortam ise tam anlamıyla huzur doluydu. Doğayla iç içe, sakin, temiz ve ailece rahatça vakit geçirilebilecek çok güzel bir mekan hazırlamışlar. Özellikle aile ortamı sıcaklığını hissettirmeleri bizim için çok değerliydi. Gürültüden uzak, keyifle oturup yemek yiyebileceğiniz nadir yerlerden biri diyebilirim. Yemeklere gelecek olursak, her şey inanılmaz lezzetliydi. Alabalıklar taptaze ve tam kıvamında pişirilmişti. Mezelerden salatalara kadar denediğimiz her ürün özenle hazırlanmıştı. Sunumlar da oldukça güzeldi. Uzun zamandır bu kadar lezzetli ve kaliteli bir yemek deneyimi yaşamamıştık. Hem kaliteli hizmeti hem samimi çalışanları hem de harika lezzetleriyle kesinlikle tekrar geleceğimiz bir mekan oldu. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim. İçeride çalışan aşçısından bulaşıkçısına, dışarıda garsonundan işletme sahibine kadar herkes işini büyük bir emek ve güler yüzle yapıyor. Kazandıkları para sonuna kadar helal olsun. İnşallah bu güzel hizmet anlayışları hiç bozulmaz.
Çiçeklerle ve yeşilliklerle dolu çok güzel dizayn edilmiş bir mekan. Düz çimli alanı sayesinde çocukların rahatça oynayabileceği bir bahçesi var. Ve her yer tertemiz. Çalışanlar ve sahibi çok naif ve ilgili insanlar. Bahçenin yanında dere akıyor. Ağaç gölgeleri altında verandalar harika.
Mekanın güzelliği atmosferi, cıcıl cıvıl oluşu harika. Resimleri ekledim…Bunlarla da bitmiyor… net şunu diyebilirim ki bir alabalık ne kadar güzel bir tadı olabilirse, burada onu yapıyorlar… ben bu kadar güzel balık yediğimi hatırlamıyorum. Daha önemli bir konu var ki çok ince düşünceliler. Örneğin tekerlekli sandalye mevcut, bebek bakım odası mevcut üstelik alt değiştirme bezi tek kullanımlık ürünlerle dolu… pisuvar tuvaleti ile klozet yeri ayrı bölümlerde.. abdest alma yerlerini bile düşünmüşler. Ben bu kadar temiz bir mekan ve lavabo-wc görmedim. Tebrik etmek lazım. Hele ince ayrıntılar daha hoş.. bebek çöp kovalarını bile en üst markalardan seçmişler… oyun alanları salıncaklar vs herşey var tebrikler… tekrar geleceğiz
Daha önce neden gitmemişiz dediğimiz bir yer oldu gelip gördüğümüz zaman. Çok güzel düşünülmüş her ayrıntısı. Her şeyiyle 10 numara bir yer. Kahvaltısı, temizliği, ilgi alakaları, samimiyetleri çok güzeldi. Büyükler kadar çocukların da seveceği bir yer. Teşekkür ederiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.