Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Aybüke hanım ve bütün çalışanlara öncelikle çok teşekkür ediyoruz ilgi ve alakalarından dolayı… temiz hava orman manzaralı kahvaltı harikaydı her şey taze ve sıcak şeklinde sunuldu. Her şey çok güzeldi Ankara’da mutlaka gidilmesi gereken yerlerden en güzel yerlerden bir tanesi burası… herkes hayatında bir kez olsun gelmeli
Ortam fena değil, önden gelen ikramlar oldukça lezzetli fakat porsiyonları kuş kadardı. Yine de mezeler yemeklerden daha lezzetli diyebilirim. Kırmızı beyaz yelpaze adında karışık ızgara kırmızı et tabağı, kaburga ve tavuk kanat istedik. Kanatın içi yer yer çiğdi . Kaburga yediklerimin en kötüsüydü sanırım çünkü sadece yağdı ve porsiyon azdı. Üstelik tabak masaya fotoğraftaki gibi geldi!! Özellikle dokunmadan çektim. Yelpaze tabağı eh fena değildi. Fiyat performans dengesi yok. Bir daha gider miyiz? Hayır .
Girişte Güler yüzlü bir güvenlik görevlisi karşıladı. Sıcak bir hoş geldiniz ile buyur etti bizleri . Eskiden Ankarada da ostim mahallesinde de bulunan firmayı biliyorum . İçerdi sanayi aileden gibi davranan senelerdir geliyormusum gibi bir his uyandıracak kadar candan di . Kadir abi ve ekibinin hazırlık ve Servisi tek kelime ile kusursuzdu. Aşağıda kendi masamı çok ac olduğum için eken bitti ve resim alamadım. Rica üzerine başka masanın resimlerini çektiler
Haftasonu oldugu için kızılcahamam da kahvaltı yapalım diye ankara dan geldik fakat çürük domates getirmeleri rahatsız edici oldu ve aynı zamanda cevizi kırıp getiriyorlar. Kırdıklar cevizin içine bakmadan küflenmiş ceviz getirdiler. Çay bardakları temizlenmemiş ve lekeli.
Tam bir fiyat performans yeri. Mekan hem görüntüsüyle hem de çalışanlarıyla sıcacık bir yer. Çok güler yüzlü bir işletme. Ayrıca kahvaltısı da güzel. Pişman olmazsınız. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.