Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahvenizi, çayınızı, içeceğinizi yanınıza alıp manzaranın keyfini çıkartabilirsiniz.
Bandırma'dan geçerken mola verebileceğimiz bir yer aradık. Burayı bulduk. Yarım saat dinlendik. Manzarası çok güzel ama ağaçlandırması zayıf. Biz yazin öğlen saatlerinde uğradığımız için gölge alana muhtaç olduk. Diger zamanlarda da keyifli olacaktır.
Bandırma’dan geçerken kısa bir mola vermek için uygun bir yer arayışındaydık ve burayı keşfettik. Yaklaşık yarım saat kadar durup dinlenme fırsatı bulduk. Manzarası gerçekten çok güzel, insanın içini ferahlatıyor. Ancak ağaçlandırma konusunda biraz zayıf kaldığını söylemek gerekir. Biz yazın, özellikle öğle saatlerinde uğradığımız için gölge alan ihtiyacı fazlasıyla hissettik. Buna rağmen serin saatlerde ya da farklı mevsimlerde çok daha keyifli olacağını düşünüyorum. Yol üstünde kısa bir nefes almak için tercih edilebilecek bir durak.
Konum olarak mükemmel bir manzara sunuyor. Özellikle kışın rüzgar ve soğuk severler buraya yolu düserse mutlaka ellerinde termosları buraya uğrayıp seyrin tadını çıkartsınlar. Etrafta oturulacak alan duzenlemesi surekli bir daire bicimi ile anit etrafınca uyarlanmış. Ve bir tanede dürbün meraklılar için ücretli kullanımla uç tarafa monte edilmiş. Gemilere, tepelere, denize doyuran bir manzar...
Manzara o kadar mükemmel ki tarifi cok zor. Fakat burayı aillerin gelip göreceği sosyal bir alan yapmak için daha çok eksik var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.