Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hafta içi öğle saatlerinde geldik hiç kimse yoktu işletme sahibi bile bir kaç seslenmeye geldi ;) ortam çok samimi. Lüks yok abartı yok sade bir mekan. Yapı olarak ahşap ve taş hakim ağaçlar içinde bir mekan. Yiyecek olarak harika kahvaltı için geldik zaten 35 dk yol uzatmaya değdi. Şömine sadece iki kişi olduğumuz halde yakıldı misafirperverlik ve Güleryüz 10 numara. Başınızda sürekli sizi gözetleyen biri yok ;) sürekli bir tabak toplama ile meşgul değiller. Ulaşım olarak düzcenin biraz dışında kalsada kahvaltı için mutlaka extra gelinebilir. Tekrar mutlaka geleceğiz tabi nasipte varsa. Fiyat olarak ortalama ile aynı. Tuvaletler temiz ve alaturka tuvalet var. ;)
Çok zor beğenen biriyim ülkenin heryerini gezdim ama samimi söylüyorum ilk defa bu kadar keyifli bir kahvaltı yaptık Yalçın bey işletme sahibi bizi kapıda karşılaması güleryüzü en önemlisi kahvaltı gelmeden önce kahvaltı görselini bizimle paylaşıp bilgilendirmesi inanılmaz güzeldi. Hemen ardından hemen çay servisi yapıp kahvaltı hazırlaması bizi çok şaşırttı. Arkadaş 5 dakika içinde o koca kahvaltıyı nasıl getirdin köfteci Yusuf bile şaşırır hızına patates ve diğer sıcakları tavadan çıktığı gibi getirmiş ağzımız yandı sucuğu kesinlikle ayrıca satmalılar çok çok lezzetliydi. Kendilerine de belirttim kahvaltıları çok çok fazla göz doydu göbek patladı yine de bitmedi ayrıca ne isterseniz ilave getirdiklerini söylediler. Çok keyif aldık çok güzeldi herşey için teşekkürler. Görselde var ama eklemeden geçemeyeceğim kahvaltı servisi yaparken dahi eldiven takan bir işletmede hijyene verilen önemi anlatmaya gerek yok
Bu sabah ziyaret ettik, kahvaltıları mükemmeldi, kalabalık ekip gittik ve bu kadar memnun kaldığımız başka yer olmadı hiç. Hem atmosfer hem manzara ayrıyeten temizlik konusunda da tam puan 🤍 tesisteki köpeklerin tatlılığı çalışanların güleryüzü ve hizmet anlayışları bizi fazlasıyla memnun etti. Kişi başı 580 tl ödemiş olduk, Yakınlarda oturuyor olsaydık mutlaka haftasonları gelmek isterdik. Ellerinize sağlık teşekkür ederiz 🩷🙏🏻 bol kazançlarınız olsun
Gezmeye geldiğim düzcede en keyif aldığım ve memnun kaldığım kahvaltı oldu. Mekan sahibi yorumlardaki gibi ilgili ve tek çalışıyordu. Lezzet olarak herşey güzeldi teşekkürler.🧡
Çok güzel huzurlu bir ortam. Porsiyonlar bol doyurucu ve lezzetli. Guleryuzlu ve ilgili hizmet. Hepsi için teşekkürler
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.