Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İstanbuldan iznike giderken kocaelinde kahvaltı edelim dedik hiç planda yokken sevgi ablanın yerini haritadan bakıp bulduk köy kahvaltısı ve el emeği yiyecekler olması bizi cezbetti gerçektende tüm herşey harikaydı el açması ıspanaklı böreğimi dersiniz mücver tarzı bir şey vardı inanılmazdı hele yoğurtlu kızartması üfff ekstra ikram olarak da yine ıspanaklı börekten yollamaları bizi cezbetti çok güleryüzlü tertemiz bir aile işletmesi doğa içinde muhteşemdi herşey tekrar geleceğiz ellerinize sağlık aldığınız parayı kuruşu kuruşuna hakediyorsunuz helal olsun sizin gibi kadın girişimciler desteklenmeli yolunuz açık bereketli bol müşterili olsun bu arada sevgi ablayla çıkarken muhabbet ettik meşhur pizzacıya gideceğiz dedik başka bir yer önermişti ama biz dinlemedik gitti o meşhur pizzacıya sevgi abla çok haklıymışsın gereksiz abartılıyor umarım senin de hakkını verir de çok daha iyi yerlere gelirsin 🫶🏼
Sıradan bir kahvaltı deneyimi yaşamaktan sıkılanlar için Sevgi abla kendi elleriyle hazırladığı birbirinden lezzetli ürünlerle harika bir kahvaltı sofrası oluşturmuş ürünlerin hepsi taze siz geldiğinizde size özel hazırlanıyor çok güzel bir köyde doğaya eşlik ederek afiyetle yiyorsunuz rastgele gelip çok memnun kaldığımız bir yerdi bayıldık diyebilirim inşallah tekrar gelmek nasip olur herkese şiddetle tavsiye ederim buralara yolunuz düştüyse muhakkak Sevgi ablaya uğrayın
Güzel bir kahvalti şirin bir koy evi. Genel anlamda beğendik. Teşekkür ederiz. Sadece fiyatlandırma yurt ici yurt disi gezen bir cift olarak şaşırttı. 2 yetiskin 1 cocuk 2 su 1 de erik suyu 1750 TL ödedik. Rakama degil çocuktan ucret alınmasına takıldım. Kendisi icin özel bir sey yapılmadı 3 tane olan yanlis hatirlamiyorsam borek gibi bir sey vardi. Yumurta bize tereyaginda kizima haslanmis bir sekilde onune koyuldu neden ortaya dahil edilmedi gibi bir elestiri de bulunabilirim sanirim. Ne de olsa kendisi de ucret odedi:) Sofrayı da paylaşacağım elbette. Değerlendirme sizlere kalmış.
Sıcacık bir köy evi.Sevgi hanım her şeyi kendi hazırlıyor, standart kahvaltı dışında pişi, yoğurtlu kızartma, mıhlama, otlu pide, yumurta geliyor. Ekmekleri sobadan kendiniz kızartıp, sürekli tazelenen çay servisini de kendiniz yapıyorsunuz. Köy havası alıp, sakin bir kahvaltı için ideal bir seçenek.
Rezervasyonumuz olmamasına rağmen yol üstünde keşfettiğimiz bir yer ve bize fazlasıyla nazik davrandılar. Sevgi hanımın mükemmel kahvaltısı adeta sanat eseri gibiydi. Ev yapımı vişne reçeline bayıldım ayrıca. Çok tatlı butik bir yer ben yemeğe dalınca fotoğraf çekmek sonradan aklıma geldi. Net tek önerimdir mutlaka gidin.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.