Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yollar çok bozuk arabasını seven gelmesin hem arabası incinir hem kendi incinir. İnsanımız tuhaf maalesef heryer çöp bira şişesi arkadaş ne içen içmeyi biliyor ne de içmeyen çevreyi kirletmemeyi dağ genel olarak surwayciler için mükemmel şelaleyi görmeseniz de dağda gezseniz de olur.
Muhtemelen konum hatalı en son buraya 35 km mesafedeki başka bir yere gittim karşıma bu şelale çıkıyor. Buranın adı Darkaya Şelalesi diye biliyorum. (Karlı fotoğraflar buraya ait değil.)
Önceki kış 3 gün kamp yaptım ve günler nasıl geçti anlamadım doğa harikası muhteşem bir yer ama konumu yanlış haberiniz olsun. Lütfen kamp veya piknik yaptıktan sonra çöplerinizi yanınızda götürün. 🫶🙋🏻♂️
Öncelikle konum yanlış. Çarşı Meydanı gibi biryere götürüyor. Sorarak gitmeye çalıştık ama bilen biri bulmak zor. İki üç kişi bilen biri bulduk ama tarif edilmesi zor yollar biryerden sonra karışıyor. Yollar da bozuk. Biz pes edip biryerden sonra geri döndük.
Biz YENİCAGADAN dordivani geçerek gitiik . Ama çok uzak belirli yerlerde yol bozuk . Tabela yok yolda karsilastigimiz çobana sorduk. Olmasa bulamazsınız. Bence gitmeye değmez. Büyük bir şelale değil. Ben pişman oldum. Bizi yol çok yordu
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.