Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Pazaryeri otopark burayı fuar alanı demek akılla oynamak demek çikolata fest için geldim otopark burası çok kötü bir yer yapmışlar mutlaka başka yerlerde vardır neden burası merak ettim uluslararası gelen misafirlere ayıp oldu
Şaka gibi, onca videolar, görseller hepsi yalanmış. Sakın instagram daki sayfalara güvenipte gelmeyin, biz geldik fotoğraflardaki gibi bomboş bir pazar yerinden ibaret ve saat 17.00de kapanış. Bir daha asla, aslaaaaa !!
Çikolata fuarına diye geldik hiç birşey yoktu doğru düzgün organizasyon desen 0 ,mekan ortam desen pazar yeri alanı otopark hiç bir farkı yok tek yıldız bile haketmeyen bir yer oldu benim için
Pazarın içi nedir nasıldır bilmiyorum ama yol tarafındaki pazarın hemen dışı toz toprak içinde ve berbat durumda. Her geçişimde tozdan gözümü açamıyorum. Aferim belediyeye. Kendine ait bir yerin temizliğini böyle yaptığı için!!!!!
Çikolata festivali için gidenler kendini hiç yormasın. Bu kadar sıra ve sonunda bir çikolata bile görmeden ayrıldık.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.