Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Güzel bir yürüyüş oldu. Vadi içinden geçip şelaleye ulaşıyorsunuz. Şelale önünde durmak biraz dikkat etmek lazım, kayalar ufaklı ve üzerine baskı gelince ayağınızın altından kayıp gidiyor. Sırtınızda yük olmadan şelaleye inmek daha iyi...
Zorlu arazi şartları ile mücadele verip uçurumdan aşşagı indim tabi kolay yolda vardı ama ben zoru seçtim hayvan patika yollarından kayalar üstünden sular içinden şelalele ulaştım ve bitene kadar devam ettim dönüş yolunda mola verdiğimde Lentinus arcularius mantar Türleri gördüm fotoğraflarda mevcut haricinde bölgede ne var kayalık kenesi ( Dermacentor Reticulatus )diye geçiyor halk arasında hakkında çok bilgi edinemedim ama üstümden iki tane çıktı allahtan yapışmadı kazasız belasız geziyi bitirdim gidecek arkadaşlar dikkatli olmaları şart kene ilacı tozluk vs almayı unutmayın bu mevsimlerde ne olur olmaz teçrübe oldu banada
Doğa yürüyüşü için muhteşem. Su sesi eşliğinde güzel bir yürüyüş seni bekliyor. Uygun ayakkabı ve kıyafet öneririm. Dönüşü biraz zorluyor. Su ve atıştırmalık almayı unutma.
Önemli Bölgeyi bilen biri Şart zor bir yol Tabela yok 1. Kural kıyafet:kollu giyin uzun pantolon ve kaymayan ayakkabı 2 .şort çantan ağır olmasın gerekli malzemeler içecek su , kan şekeri için hafif alıştırmalık 3.Kene Börtü böcek için ilaç Ağrı kesici Arkadaşlar allerjisi olanlar dikkat etsin krem ve ilaçlar alsin Iyi bir grup arkadas önemli parkur zor Yerler kaygan Yol rampa Su güzel yol güzel. Yeşil güzel ama gruptaki çoğu. Arkadaş memnun değildi yol ve görülen. Manzara beğenmediler Yorulduklarini daha güzel yürüyüş parkuru var diye rehbere kızdılar belirteyim. Bana göre güzeldi. Keneler gördük korktuk su yılanı vardı zehirlimi bilmem bizden korktu grub yarıda bırakanlar olduğu için erken döndü bu sıkıcı yola değmeyen bir kısa ziyaret oldu
Yürümek zor olabilir ama değer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.