Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Masalarda ne tuzluk ne de peçete var. Sanırım Arap müşterilere öncelik verildiğinden bizim yemeklerde oraya evrilmiş. Adana kebabın yanında tuzsuz bir Arap kültürüne ait lavaş geldi. Servis çok zayıf kesinlikle geliştirilmeli.
Lezzet hizmet çok beklediğim gibi değildi o yüzden 2 yıldız veriyorum .
Harika! Köy ve dağ manzaralı, temiz hava ve doğal mimarisiyle günün her öğününde vakit geçirebileceğiniz dinlendirici bir mekan. Fiyatları gayet makul ve et menüleri çok lezzetli. Ayrıca herşeyi doğal köy kahvaltısı eşsiz. Gittiğinizde her anlamda memnun kalabiceğiniz sade, şık ve tamamen doğal nadir restoranlardan birtanesi.
Sizin para ve arap sevdanız yüzünden koca şehrin milliyetçiliği sorgulanır oldu. Yazıklar olsun sizin gibi aç gözlü insanlara. Devşirme Trabzonlular sizi.
yemek çok lezzetliydi denemeniz tavsiye etiyorum çok kıbarlı ve nazik garson vardı ismini fayiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.