Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok büyük ve geniş bir park. Ankara yi görmüş iken buraya da uğramak nasip oldu
Yemek yiyebileceğiniz yürüyüş yapabileceğiniz ferah bir ortam
Çok bakımsız bakımsız olmasının ana nedeni oradaki yaşayanlar çok üzücü
Burada yapılan mangal ve oturan bir takım insanlar alkol alarak veya kirleterek duyarsızca kullanıyor. Yazın dumandan kaldırımda yürümek çok zor, ayrıca burası mangala uygun bir yer hiç değil bence belediye yasak getirmelidir.
Bence ufak bir yer ve alet sayısı çok az. Yan tarafta bulunan basket sahası kapalı tel olayı güzel ama ne kapısı var telleri açılmış sahada yazıklar var belediye çok işlek bu caddede bulunan parkle bu anlamda ilgienmemis
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.