Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Beyaz kafe, şehir içerisinde saklı bir mekan. Tavşan kanı çay, içmeye doyamazsınız.
Arkadaşlarla birlikte güzel bir kahvaltı
Otopark sıkıntısı yok, çocuğunuz ile beraber gelebileceginiz,nezih bir park.Parkin belirli bir kısmında belediyenin tesisi var,fiyat performans açısından başarılı,aileler için sakin sessiz bir cennet diyebilir tavsiye ederim 👍
Yakınındaki teknik lisenin öğrencilerinin sigara içme ve sosyalleşme mekanı. Etraflarında aile ve çocuklar olduğuna bakmaksızın yoğun argo konuşmalar ve örnek olmayacak davranışları görme ihtimalinin yüksek oldugu belediye parkı.
Fiyatları çok uygun..lezzetleri genelde güzel..köfte alınacaksa inegöl düşünülebilir diğerleri lezzet bakımımdan zayıf. Yazın daha keyifli olsa da kışın da gidilebilecek bir mekan.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.