Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Umuttepe’ye giderken reklamını görüp uğradık lahmacun siparişi verdik lezzetliydi eve paket servis de söylemeye başladık. Ürünlerini beğeniyoruz ve tercih ediyoruz .
Ramazan ayında 3 kişi et menü yedik. Yemek doyurucuydu. Çorba ve ana yemek güzeldi. Manzara adına pek bir şey olduğu söylenemez ama zaten manzara için gelmemiştik. Memnun kaldık
Yabancisi oldugum bir bolge Öğlen arasinda yemek almak için sipariş verdim. Ödeme yaparken kasa tarafında yavru hamam böceğinin gezdigini gordum. Odeme alan kisiye bisey soylemedim cunku yeterince ilaclama yapilsa bu olmaz zaten. Paket siparisi aldim ve kedilere verdim. Ayrica wcleri de rezalet derece de pis. Guleryuzlu karsiliyorlar ona bisi diyemem.
Ürünler çok kalitesiz hizmet çok kötü Lavaboların Kapıları Kitlenmiyor İçeri Giren Görüyor Her Taraf Pislik İçinde Rizeliler Derneği Üyesi Olarak Genel Toplantıda Belirteceğim
Kahvaltı için gittiğimiz bu mekanda yan ürün çeşitliliği oldukça azdı.Sıcak ürünler soğuk ve tavaya yapışmış şekildeydi.Çay ise termosta olmasına rağmen soğuktu.Açıkcası benim için lezletli ve keyifli bir kahvaltı deneyimi olmadı .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.