Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahvaltısı mükemmeldi, kendi yaptıkları ürünler vardı. Bi abla var her şeyi o yapıyormuş çokk çokk lezzetliydi. Ahmet abi her an ilgilendi koşa koşa getirdiler güleryüzle hizmet edildi. Tavuklar arkada yumurtluyor ve direkt taze yiyorsunuz. Reçelleri zeytinleri tarifsiz lezzetliydi. Her zaman geleceğimiz bir yer. 15 dakika sofrada konuştuk hepimiz memnun kaldık. Çok teşekkür ederiz öneriyoruz. Fiyat performans mekanı inşallah hiç bozmadan devam eder.
Manzarası ,tazecik bahçe rokasıyla gelen salatası ,en önemlisi İlknur hanımın elinden hazırlanan muhteşem lezzetli balık çeşidi ile ,gün batımında unutamayacağımız bir akşam yemeğiydi.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hafta sonu bisiklet turu için Karacabey'den Eskikaağaç Köyü'ne gittik. Saat 10.15 gibi köye ulaştığımızda göl kenarında gözlemeci ablalarda gözleme yiyelim diye düşündük ancak büfeleri daha açılmamıştı. Umduğumuzu bulamayıp göl kenarında ne yapsak ne etsek diye düşünürken Şehriyar Restaurant'tan bir abla "buyrun buyrun" diye bize doğru bağırınca biz de "Gözlemen, çayın var mı?" diye sorduğumuzda "var var" dedi ve içeri girdik. Sağolsun, nefis göl manzarası eşliğinde, hafif soğuk havada ısınıp, karnımızı doyurduk. Ortam çok güzeldi ve mutlu ayrıldığım için bu sefer de ailemle geleceğim.
El emeği lezzetleri ve göl manzarasıyla keyifli dakikalar geçirdik. İlgili ve güler yüzlü mekan kesinlikle tavsiye👌
Balıkesir Bursa yolundan 3-4 km içerde. Kesinlikle görülmesi gereken Avrupa’nın sayılı leylek köylerinden biri olan Eskikaraağaç ın içinde yer alan doğayla iç içe harika bir mekan. Yemek yerken ulubat gölünün harika manzarası eşlik ediyor. Yoldan geçerken kahvaltı etmek için rastgele uğradık. Uğradığımıza gerçekten değdi. Kahvaltı harikaydı. Reçelleri bizzat kendileri yapıyorlarmış. Lezzeti bundan kaynaklanıyor sanırım. Yiyecekler o kadar doğal çalışanlarda bir o kadar samimi. Sobanın üstünde kızarmış ekmek servis ediyorlar. Kendimizi o kadar evimizde hissettik ki sobanın üstünde kaynayan çaydan kimseye sormadan kendi çayımızı doldurduk. Kim se de bir şey demedi. Mekan çok temiz, fiyatlar makul park sorunu yok.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.