Izgara yemeklere odaklanan menüsünde yerel lezzetler sunan, dışarıda oturma alanı bulunan rahat restoran.
Yorumlar
Google Yorumları
Ekol lojistiğe 32 adet sipariş verdik, 12 adet kaldı , işletmeyi aradığımız da sorunu belirttik herhangi bir yardımcı olma tarafında bulunmadı, kuyruk yağını lahmacuna boca etmişler, 2 adet yedikten sonra mideniz bulanmaya başlıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyoruz.
“Restoranda lahmacun yemek için geldik ama gelen ürünün neredeyse tamamı biberdi. Kıymayı aradık resmen, et oranı yok denecek kadar azdı. Lahmacun diye sadece bol biberli harç sunulması hiç hoş değildi. Lezzet dengesi tamamen bozulmuş, beklentimizin çok altında kaldı. Bu kaliteye göre fiyat ve sunum gerçekten hayal kırıklığı.”
Begendim. Bir kebapcidaki deneyimin nasil gececegi ikraminda gelen meze cesidi ve lezzetinden biraz belli olur. Buradaki mezeler bol cesitli ve hepsi lezzetliydi; 3 cesit yesillik, koz sogan, patlican ezmesi, normal ezme sarimsakli yogurtlu bir meze ve aci pide getirerek keyiflendirdi beklerken. Lahmacunun bence porsiyonu buyuktu 1. yi bitirince kebap yiyebilecek miyiz diye dusundurdu; harci lezzetli hamuru biraz kalin buldum. Adana kebap ve kanata gelince ikisi de lezzetliydi adanasi cok daha iyiydi. Yemek sonrasi kunefe yedik beklentim dusuktu gayet begendim. Buralardaki iddiali kebapcilardan biri oldugunu soyluyorlardi katildim bu yoruma; afiyet olsun.
Kapıdan içeri girdiğiniz de karşılamaları gerçekten çok hoş bir davranış..Ortaya gördüğünüz mezeler geliyor hepside çok lezzetliydi..Biz Urfa ve Adana dürüm yedik güzeldi ,tatlı olarak sütlaç yemiştik oda gayet güzeldi..
Her Gebzeye geldiğimde mutlaka burada yemeye özen gösteriyorum. Ortam Temiz yemekler lezzetliydi. Mercimek çorbası çok iyi birde künefesi çok başarılı. Adanası mükemmel diyemem ama güzel.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.