Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok güzel bir yaş çekimi gerçekleştirdik, ilgisi güler yüzlülüğü ve profesyonelliği yerindeydi. Biz çok memnun kaldık
Enerjin,güler yüzün, tatlı dilin ve bebekleri sakinleştirip dize getiren tecrübeli hareketlerinle bu kadar zor bir işi çok eğlenceli hale getirmen çok tatmin etti bizi canım, iyi ki yollarımız kesişti.. işinde başarılar diliyorum ki zaten çok başarılısın .. Düzce de number one 👍👍👍
Çekimimiz gerçekten çok güzel geçti. Bebeğim durur mu diye çok tereddüt etmiştim ama Sedanur Hanım işini çok iyi yapıyor uyanmasın diye elinden geleni yaptı ve sorunsuz bir şekilde çekimimizi yaptık. İlgili ve nazik davranışı, çektiği güzel kareler için kendisine çok teşekkür ediyorum.
Hamile çekiminde yollarımız kesişti herşeyiyle çok memnun kaldığımız bir çekimdi güler yüzünüz memnun etmek için elinizden geleni yapmanız çok güzeldi emeğinize sağlık içimize sinen bir çekim oldu çok teşekkür ederiz yenidoğan çekiminde görüşmek dileğiyle hayırlı işleriniz bol kazançlarınız olsun inşallah 🫶🤍
“Güler yüzlü ve çok ilgili bir işletme, gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz.” Herşey için teşekkürler Seda hanım.. iyiki size denk gelmişiz.. :)
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.