Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Fiat performans lezzet çok iyi beğendim midem hassas olmasına rağmen mezelerden tutun Adana kebabına kadar lezzetli tavsiye eder misin derseniz kesinlikle tavsiye ederim çalışanları güler yüz lu lezzet ve yaklaşım bozulmazsa çok iyi yerleri geleceklerine inanıyorum ikramları çok iyi doymama gibi bir şansımız yok
İlk defa denemek için gittik ilgi alaka cok iyidi lahmacun ve adana kebap yedik lezzet olarak cok beğendik fiyatlarıda bize makul geldi herşeyiyle cok güzel tavsiye edilir
Adana konusunda hiçbir işletme buranın eline su bile dökemez. Şimdiye kadar bize uzak olması büyük şansızlıkmış. İlgi, alaka, samimiyet, atmosfer hele lezzet her şey çok iyiydi. Teşekkürler Aspar kebap.
Lezzetli bir patlıcan kebabı ve lahmacun yedik. Sefa Şef her şeyle ilgilendi. Tatlı olarak Sütlü kadayıfı ve kabak tatlısı yedik. Lezzetliydi. İlgili güler yüzlü bir işletme. Çay ve kahve ikramları vardı. Ayrıca çocuklu aileler için de küçük bir oyun alanı var. Hediye için de teşekkürler.
Adana lezzetine en yakın lezzet gerçekten burada. Adanaya gitmiş kadar oluyorsunuz:) Servis çok hızlı çok memnun kaldık, mezeler harika, aile samimiyetinde güleryüzlülük :) Ellerinize sağlık
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.