Su üzerinde restoranı ve kahvaltı imkanı olan rahat göl kenarı otelinde rustik odalar.
Yorumlar
Google Yorumları
Sapanca Sasa’da yaşadığımız deneyim tam anlamıyla hayal kırıklığıydı. 6 kişi olarak geldik. 3 kişilik kahvaltı söylemek, diğer arkadaşlarımızın ise menüden ayrı ürünler sipariş vermesini istedik. Kahvaltı yapmak istemediğimizi açıkça belirtmemize rağmen kişi başı kahvaltı ücreti almak zorunda olduklarını söylediler. Bir işletmenin kuralı olabilir ancak müşteriye yaklaşım ve iletişim şekli de en az kural kadar önemlidir. Ne yazık ki karşılaştığımız tavır son derece kaba, nezaketsiz ve müşteri memnuniyetinden uzaktı. Farklı sipariş vermek isteyen müşterilere seçenek sunmak yerine dayatmacı bir tutum sergilendi. Kendimizi misafir gibi değil, zorla belirli bir siparişe yönlendirilen kişiler gibi hissettik. Sapanca’da çok daha saygılı ve müşteri odaklı hizmet veren işletmeler varken bu yaklaşımı kesinlikle yakıştıramadık. Sırf kişi sayısı üzerinden zorunlu ücretlendirme yapılması ve bunun kaba bir üslupla ifade edilmesi bizi rahatsız etti. Gitmeyi düşünenlerin bu uygulamayı ve çalışanların tavrını göz önünde bulundurarak tercih yapmalarını tavsiye ederim. Biz bir daha tercih etmeyeceğiz.
Sasa Sapanca’da yaşadığımız deneyim maalesef beklentimizin çok altındaydı. Mekânın konumu ve konsepti gerçekten çok güzel, lüks ve etkileyici. Ancak hizmet kalitesi kesinlikle aynı seviyede değil. Kahvaltı sırasında simitin içinden saç çıktı ve buna rağmen herhangi bir özür dahi dilenmedi. Garsonların tavrı oldukça kaba ve profesyonellikten uzaktı. Ayrıca bizden önce gelen müşterilerin “çok fazla yediğini” özellikle gelip bizim masamıza söylemeleri son derece garip ve rahatsız ediciydi. İnsanlar oraya yemek yemeye geliyor; bunun bu şekilde dile getirilmesi hem gereksiz hem de yakışıksız bir üslup. Kahvaltı tercih etmeyen arkadaşlarımız için alternatif bir çözüm sunulmadı ve sadece oturdukları için 500 TL servis ücreti talep edildi. Açıkçası soğuk bir sosyal tesiste asgari ücretle çalışan personel bile bu üslupla konuşmuyor. Burada ciddi bir iletişim ve yaklaşım sorunu olduğunu düşünüyorum. Genel yorumlara baktığımızda benzer şikayetlerin sıkça dile getirildiğini görmek üzücü. Ayrıca işletmenin yalnızca olumlu yorumlara cevap vermesi de dikkat çekici. Dilerim işletmeci bu geri bildirimleri dikkate alır ve gerekli düzenlemeleri yapar. Bu deneyimden sonra tekrar gider miyim? Gitmem. İyi bir hizmet almak isteyenlere maalesef tavsiye etmiyorum.
Kahvaltı için İstanbul’dan geldik ama hepsi olmasa da garsonların bazılarının tavırları ve ilgisizlikleri rahatsız ediciydi. Son olarak kahvaltı ardından farklı bir koltukta kahve içmeye geçelşm dedik ama hiç üşenmeden bir hanımefendi bizi oradan kaldırdı hotel misafiri olmadığımız için. Sadece beş dk kahve içip kalkacaktık, maalesef yardımcı olamıyorum denildi. Demek ki niteliksiz çalışanların inisiyatif almak ve karar vermek gibi kabiliyetleri ne yazık ki yok. Bahaettiğim alanın fotoğrafını paylaşıyorum. Bomboş bir yerdi.
Eşimin doğum günü için akşam yemeğine rezervasyon yaptırdık.Ben et eşim tavuk tercih etti. Lezzetliydi ama Porsiyonlar çok küçük fiyatlar çok pahalı bence kalite düşmüş. Paris soslu et 1800 ₺ , baharatlı tavuk 900₺ balık tabağı gibi küçücük bir tabakta verilmiş. . Cam kenarı istedik ona göre rezervasyon yapılmış. Genel olarak beklentimizin altında kaldı.
Hizmet kalitesi o kadar kötü ki, uzun yol mola istasyonlarında daha iyisiyle karşılacağınızı sizi temin edebilirim. İftara 15 dk kalıncaya dek dışarıda soğukta bekletildik. Çalışan arkadaşların sürekli kendi aralarında bağırmalarına, tartışmalarına şahit olduk. Tatlımızda saç teli çıktı, tek bir kişi gelip kusura bakmayın bile demedi. Ne hoş geldiniz diyen oldu, ne güle güle diyen. Yemeklerin lezzeti dışında hoş karşılanabilecek tek bir başlık da, böylesi bir fiyata layık görülen hizmete denilecek söz de yok maalesef.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.