Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji
Geri
point of interest

Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji

İskele Cd. No:26 3.2 (1452) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Şemsiyeler, şezlonglar, süpermarket ve dubalarla ayrılmış bir yüzme alanı bulunan, biletle girilebilen sahil şeridi.

Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji 2
Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji 3
Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji 4
Sariyer Altinkum Kadinlar Plaji 5
Mahallesi, Rumeli Kavağı, İskele Cd. No:26, 34450 Sarıyer/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

R
Rabia
2 hafta önce

Öncelikle hayatımda burası kadar kirli düzensiz ve değerinin üstünde para isteyen bir yer görmemiştik telefonla arayıp önceden bilgi aldım 800 TL olduğu söylendi servisle gelmek isterseniz 1600 TL civarı bir şey olur dediler ancak biz gittiğimiz zaman hafta içi 700 hafta sonu 1000 TL olduğunu söylediler . Kendi aracınızla geliyorsanız park alanı olmadığı için orada ücretli park ediyorsunuz bunun için de ekstra 200 TL daha alıyorlar. İçerinin halini çektim siz karar verin durumun vahimliğini. Tuvaletler leş gibi ne peçete var ne sabun var şezlonglar masalar hep Çamur kum böcek içerisinde oturmadan önce hepsini silmek zorunda kaldık, soyunma odası olarak belirlenen yerler hakkında yorum bile yapmak istemiyorum ben 1.60 boyundayım odaların yüksekliği 1.50 civarı eğilerek giyinmek zorunda kalıyorsunuz yetmiyor yerler çamur içinde, ıslak, havalandırması yok, tavan örümcek dolu zaten kutu gibi odacıklar var bunlara da soyunma odası demişler. Kadınlar plajı olmasına rağmen girişte erkekler çalışıyor neyse beyefendiye sordum neler var diye beyefendi aynen şöyle söyledi “suyumuz akıyor çok şükür şampuan kullanmak yasak (çünkü o su için gider yapmak yerine denize akıtıyorlar), soyunma odaları, şezlong, şemsiye var daha ne olsun “ iletişim şekilleri bu. Tek iyi olan şey kumu, taşsız bir sahili var. İstanbul’da bundan çok daha iyi yerler olduğuna eminim çok kötü bir deneyim yaşadık umarım gitmek isteyenler bu yorumları dikkate alır çünkü hastalık kapabilirsiniz

S
SaraMK
10 ay önce

Çocukluğum gençliğim geçti burada hergün üşenmeden giderdik kadınlara mahsus değildi eskiden şimdi plaj sadece onlara ait fakat ortam çok kötü her çeşit ahali var Kara çarşaflısını bile gördüm Eski halini bilen biri olarak rezil diyebilirim Saçma sapan iskele yapıp güzelim sahili maf etmişler koca betonlarla kumsal katledilmiş adeta Nezih bir plaj olan yer maalesef hayal kırıklığı yarattı bende

G
Gülden Gün
bir yıl önce

Ücret haftasonu servisle birlikte 900 liraydı. Yıllardır buraya geldiğimiz için yine burayı tercih ettik. Artık şemsiye ve şezlong da fiyata dahil. Herkes için şezlong var. Ayrıca tuvaletler de ücretsiz olmuş ve sürekli temizleniyor. Deniz full kum ve yosunsuzdu. İçi gorunuyordu. Tek sorun kadınlar şampuanla denize su akıtarak yıkanıyor. Uyarınca da kızıyor. Tam denize girdiğiniz yerde köpüklü su oluyor. Oraya şampuanla yıkanmak yasak tabelası asilsa keşke. Edit: şampuanla yıkanınca artık uyariyorlar. Tekrar gittik bu sefer çok yosunluydu, kahverengi deniz anaları vardı. Yosundan kimse yuzemiyordu. Niye öyle oldu bilmem

N
Nurşen Benlier
12 ay önce

REZALET BİR YER PARANIZA YAZIK!!! Bir puan verdim ama içim acıdı sıfır yıldız olsa onu verecektim öncelikle plaja girmek İstediğimizde otopark diye söyledikleri yer için 200 TL istediler cadde kenarına park ediyoruz otopark yok. Denizin içi çok kirli ve yosunlu deniz seviyesi çok kısa göbeğine geliyor. denizin içi temizlenmemiş Efes çöpleri var. denizin bir kısmı o kadar yosunluydu ki halı saha gibiydi beş kişi gidip 3000 TL verdik asla fiyatını hak etmiyor hiçbir şeyi abartmıyorum her şey olduğu gibi. ailemle zaman geçirmek için gelmiştim buraya ama yol için vereceğiniz yakıta masrafa zamanınıza yazık asla tavsiye etmiyorum. Boncuklar arası mesafe çok kısa yüzülecek hiçbir alan yok iki kulaç atacak alan yok boncuklari 1 metre geçelim dedik hemen düdük çaldılar

B
Birten Kocak
10 ay önce

Yol çok güzeldi, illa özel araçla gidilecek diye bir durum yok Toplu taşıma ile çok rahat ulaştık. Eminönü'nde, Rumeli kavağına vapurla gittik, orda inince 300 metre kadar(vapur 1 saat 30 dakika kadar sürüyor)yürüyünce hedefe ulaşıyorsunuz. Giriş ücreti 600 tl idi , biraz pahalı geldi İçerisi eski bir işletme fakat mahremiyete dikkat edilen bir yerde olduğu yüzmek keyifliydi. Tavsiye ederim bir gidip görmek deneyimlemek lazım. 😇

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.