Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Dışarıdan nezih görünmeyebilir kamyoncular yeri diye, Lakin sulu yemekler ızgara deseniz herşey gayet temiz lezzetli.. Teşekkürler
Çorbadan baska herşeye benziyordu bayram yoğunluğunda mecburen giren herkesten alınan paranın hiç hakki yoktur
Kamyon çoğunluğunu görünce aile yeri değil diye düşünülmesin aile bölümü var.Yemekler şahane çok lezzetli,hazır yemeklerden kavurma yedik et enfesss.Pideler hamuru çıtır çıtır çıtır içi çok lezzetli ve super taşfirin pidesi..Yolda ne yenir deyince buradan okuyan tereddüt etmeden girip yiyebilir.Hizmet hızlı, ilgi şahane
Karnınız doysun istiyorsanız sağlam para vermeniz gerek verdiğiniz parayı da hak ediyor mu derseniz de sanmıyorum. Ezogelin çorbası yanıktı
Fiyatlar aşırı pahalıydı ezogelin çorbası yanıktı bir kaşık aldım gerisini yiyemedim tavsiye etmiyorum
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.