Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Merhaba, Sopeli gerek manzarası gerek kahvaltısı gerek çarşısı şelaleleri ile güzel hizmet sunmaktadır, Fakat otoparkında çalışanlar biraz daha saygılı ve sakin olsalar güzel iş yapacak bir mekan,
Uapay olarak güzelleştirilmiş biyer.Hertarafı restoran kaynıyor. Yani yolunuzun üstündeyse gelip bakmaya değer
Uğruna o kadar yol geldim asla fotoğraflardaki gibi değil sadece alabalık restoranları var şelale yok restoranların hepsi yapay şelale yapmış o kadar benzinim boşa gitti işsizim bir de
Sopeli birkaç yıl önce gittiğimden gördüğümün üzerine pek birşey eklenmemiş. Oturmak istediğiniz yerlere ama sapan paralar isteniyor. 1 saat oturup kahve içeceğimiz loca için saatlik 1000 TL istendi. Sanki günlük kiralıyoruz! Başka yerde sayımız yeterli gelmediğinden içerideki bir yere yönlendirildik. Yani oraya gittiğinizde saçmalıktan başka birşey yaşamıyorsunuz. Bir daha gider miyim, hayır.
Efsane bir yer mükemmel çok uzak evet ama değer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.