Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
kilic köyünü ziyaretimde bu güzel kafeyi gördüm. harika tatlilarindan profiterolu ve yemeklerinden de citir mantiyi denedim. hic boyle bir citir manti yememistim ve sunu kesinlikle soyleyebilirim ki bu mantiyi sadece denemek icin bile buraya gelinir. maalesef hemen mantilari yedigimiz icin bir fotograf ekleyemiyorum. :)
İş için istanbuldan geldigim bu bölgede denk geldiğime memnun olduğum bir işletme. Yiyeceklerinin lezzeti ve çalışanların içtenliği ortamın hazırlanırken özenle seçilen masa sandalye arac gereç belliki hayalleri olan insanların bir ürünü. Dilerim keyifli kazanclariniz ve cok müşteriniz olur .Bu arada fiyatlar da oldukça iyi ...(yemegi yemeden önce fotograf çekmeyi akil edemedim :)
Hamburger ve ızgara çeşitleri yanı sıra günlük ev yemekleri ve çorba bulunuyor. Kahvaltı da yapmak mümkün. Köy ortamı olmasına rağmen, modern, temiz ve güzel atmosferi var. Çalışanlar da çok nazik ve güler yüzlü. Ayriyeten boykot ürünleri satmamalarını takdir ettim.
Ev yemegi desen mükemmel, mekan mükemmel, Sami abi harika bi insan , ablanin yaptigi yemeğe her seferinde kaşık atmak istiyorum. Ellerinize emeklerinize sağlik. Hergün geliyoruz cok memnunuz
Köy içinde modern,temiz bir işletme.Çalışanlar çok ilgili. Ürünleri çok lezzetli ve fiyat olarak uygun. Mutlaka gelinip ürünlerinden tatmanız gerekiyor.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.