Sergi alanı, kafesi ve ücretsiz Wi-Fi bulunan kütüphanesiyle eski bir banka binasında yer alan sanat merkezi.
Yorumlar
Google Yorumları
Harika bir yapı,bankalar caddesinde bulunuyor. Şuan popüler olan “Kızılcık Şerbeti” dizisi de burada çekilmekte. Güvenlikten geçtikten sonra giriş katta emanet dolabına fazlalıklarımızı bırakıp rahat rahat binayı gezdik. Eski Osmanlı bankasıymış. Alt katta bir sergi de bulunmakta. Girişteki kütüphane kısmında da bir kasanın içerisinden girip 2 farklı kasa alanı görebilirsiniz. Gözünüzde çok büyütmeyin.binada ışık harika, güzel resimler çekilebilir.içeride kafe de mevcut, soluklanabilinir.içeride “Neolokal” adlı restaurant da Bulunmakta.
Müzenin dışında son derece sessiz çalışma ortamı yaratılmış. Müzede 1895 yilindan itibaren osmanli bankasında çalışan turk ve yabancı çalışanların seceresi düzenlenmiş. Ayrıca o dönemin hisse senetleri ve eski kağıt paraları sergilemiş. Buyuk salonda b.r.eyuboglu nün aşık Veysel için çektiği ve daha sonra yasaklanan filmin gösterisi sunuluyor. Bunun haricinde gezilecek bir yer yok Restorasyonu harika
Kütüphane ve sergi alanları çok iyi.Fotoğraf çekenler aşırı derecede fazla.-1 .katta para kasaları mevcut.Keyifli bir 2 saat geçirilebilir .Ayrıca kafeteryası çok iyi.😌
SALT Galata’ya her geldiğimde ayrı bir huzur buluyorum. Bina zaten başlı başına çok etkileyici; tarihi dokusu, mimarisi ve atmosferi inanılmaz. Sergiler çok nitelikli ve ücretsiz olması da büyük bir artı. Kütüphane kısmı da sakin çalışmak/okumak için harika. Karaköy’de mutlaka uğranması gereken özel yerlerden. 📚✨
Eski Osmanlı bankası binası. Kasa dairesi pazar ve pazartesi günleri kapalı. Diğer alanları gezebiliyorsunuz. Dönemine göre sergiler de olabiliyor. Mekanın ismi Salt Galata olarak da geçiyor. Giriş ücretsiz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.