Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Cam kenarı masalarda yoğunluk olduğu için bazen sıra beklenebiliyor ama bizim gördüğümüz kadarıyla kimseye ayrımcılık yapılmıyordu. Fiyatlar manzaraya göre gayet uygundu. Kuymak başta olmak üzere lezzetleri genel olarak beğendik, porsiyonlar da yeterliydi. Manzarası zaten çok güzel, keyifli bir kahvaltı deneyimiydi 😊
Biz beş kişi ile gidip iki kişilik kahvaltı ve ekstra mıhlama ve kuymak söyledik. Yeterince doyurucuydu hem göze hem mideye hitap ediyordu. Bitiremedik bile. Üstelik çayları çok lezzetliydi. Toplam 3 bin civarında hesap ödedik Mekana gidiş biraz yokuşlu ve dar yollar sıkıntılı ama manzarası güzeldi. Mekanın dekorasyonu ambiyansı normaldi.
İstanbuldan geldik. Uzungölde lezzetli ve kuymağı güzel bir kahvaltı yeri aradık. Kahvaltısı çok lezzetliydi. Özellikle kuymağını çok beğendik. Uzungölü tam görüyor. Hem lezzetli kahvaltı hem fotoğraf için çok güzel mekan. İlgileri için teşekkür ediyoruz.
Uzungölde muazzam bir mekan. Otopark sıkıntısı yok, manzaralı çok güzel oturma yerleri var. İlgi ,alaka ve lezzet gerçekten olağanüstü. Verilen hizmet için çok teşekkür ederim. Tekrar geleceğim.
Böylesine bir manzarada bu kahvalti harika bir deneyimdi. Salim kafe ürünleri cok kaliteli personelleri cok guler yuzlü ilgilerinden dolayi cok tesekkur ederiz .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.