Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Salda gölüne giderken yol üzerinde uğradık. Fotoğraf çektirebileceğiniz çok güzel alanlar yapılmış ve ücretsiz. Hediyelik eşyalar satılıyor. Sahibi çok kibar ve ilgili sıcak bir insandı. Çok misafirperver diğer satıcılar gibi satış yapmak için ısrar etmiyordu.
Salda gölüne çok yakın, çok güzel tatlı tertemiz bir yer, sahibi Nuray teyze çok misafirperver, fiyatlar çok uygun hediyelik eşya bölümü de var lavanta ürünleri bulabilirsiniz, fotoğraf çekimi ücretsiz
Salda gölünü ziyaret ettikten sonra dönerken hemen yakınında harika bir işletme. Harika fotoğraflar çekmeniz için çok emekler verilmiş. Lavanta gazozunu mutlaka deneyin. Aile işletmesi ve o kadar güler yüzlüler ki :) lavanta ile ilgili hediyelik alabileceğiniz herşey var. Lavanta balı kendi imalatları
Gayet başarılı çok güzel fotoğraf çekim ücretsiz satış bölümünde bulunan ürünler gayet uygun misafirperverlikleri harika
Salda gölü yolu üzerinde olan Küçük lavanta bahçelerinden bir tanesi. Temmuz ayı tam lavanta açma dönemi olduğu için aileniz ile güzel fotoğraflar çekebileceğiniz bir mekan. Hediyelik eşya ve bazı içecekler var ama gözleme vs yerel lezzet gibi bir imkan yok. Akşam saatlerinde uğramak daha keyifli olur.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.