Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Önermiyorum… yüzmek istiyorsanız, portatif sandalye açmak istiyorsanız, güneşten korunmak için şemsiye açmak istiyorsanız vs vs. yasak (sahilde bir şey yeme içme yasağından zaten bahsetmiyorum, bir yere kadar anlaşılabilir, bizim yukarıdaki tesislerimizden alışveriş yapıp orada yemek içmek ve harcama yapmak zorundasınız veya temizliği sağlamak zor, ayrıca bu iş için personel ve kontrol el maliyete neden oluyor anlayışı gayet tanıdık !) Tek mümkün olan şey dizlerinize kadar suya girebilmek, kumların üzerinde dikelmek. Her şey yasak burada… Dubalara kadar gidiyorsunuz su hala dizlerinize geliyor, dubaların ötesine geçmek ise yasak, peki neden biraz öteye çekilmemiş dubalar veya çocuklar ile yüzme bilmeyenler ya da yüzmek istemeyenler için ayrı bir alan, yüzecekler için ayrı bir alan ayrılmamış? Düşünmek mi zor, uğraşmak mı zor? Tabii ki doğayı, bu mirası koruyalım da bu işler yasaklarla değil akıllıca düzenlemelerle, kontrollerle gerekirse cezalarla sağlanmalı, eğer o kadar tehlike altındaysa (yüzmekten, şemsiye açmaktan, sandalye kurmaktan bile etkilenecek durumdaysa) zaten tamamen girişin yasaklanması gerekmez mi bu bölgeye? Belki yakında mayoyla girmek de yasaklanır plaja, kim bilir? Gelip sadece ayağınızı ıslatıp, fotoğraf çekip gidin zihniyeti turizme el atarsa böyle olur…
Giriş için araç ücreti 60 tl. Plaj kabalık değil, duş wc giyim soyunma odaları var ve hepsi tertemiz.Sınırın dışına sakın çıkmayın yüzme bilmeme rağmen ilerlemedim su çok ağır çekiyor insanı , bu sene boğulmalar olmuş her sene ki gibi.Sandalye, masa ,şemsiye kurulması yasak.Dalga yok sınırın içinde yüzmek imkansız çünkü neredeyse dizinize geliyor su açılmakta tehlikeli..
Temiz bir yer. Giriş için 60 TL araç başı ücret alınıyor. Giyinme kabini duş vb herşey var. Belinize kadar girebilirsiniz. Açılmak ise size kalmış ancak çok tehlikeli.
Çok hoş bir yer. Yağmur olmasına rağmen yinede kumsala kadar indik.
Muazzam güzel bir yer. Karla kaplı etrafı görmek herkese nasip olmaz herhalde. Spor aktiviteleri artmalı.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.