Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok etkileyici. Salda gölünün hemen arkasında. Temmuz ağustos ayları tam mevsimi lavantanın renk renk görebileceğiniz. 20 lira girişte veriyorsunuz ve geziyorsunuz. Zararsız bir sürü sayısız arı var lavanta üzerinde sokmazlar ama alerjinin varsa da nolur nolmaz tedbirli olun.
Salda Gölü Tabiat Parkı girişini ararken yol kenarında gördüğüm tatliş butik işletme Salda Lavanta. Yol sormak için durdum ve “merhaba nasılsınız” dedim, işletme sahibi Emine hanım “iyi değilim, sabah kahvemi içecek kimse yok” dedi. Ve ben de “ayyy ben de henüz sabah kahvemi içmedim, birlikte içelimmm” dedim ve başladı sohbetimiz :)) Bu güzel ve üretken kadın oğlu Furkan ile birlikte Salda Gölü’nün yanı başında harika bir lavanta bahçesi yapmışlar marifetli elleriyle. Ve bu lavantalardan el yapımı lavanta yağları ve bir çok lavanta ürünü üretmişler. Tabii ki hepsinden aldım :) Yerel işletmeler yerel üretimler çok kıymetli benim için, desteklemek de öyle. Kahvemizi içtik, sohbetimizi yaptık, kokulu üzümlerimizi yedik, bahçeyi gezdik fotoğraflar çekildik be tekrar görüşmek üzere vedalaştık. Yolunuz Salda Gölü’ne düşerse uğramadan dönmeyin derim, Emine ablanın sohbetine kahvesine eşlik edin güzel ürünlerinden alın derim 😇
Emine hanımın Güleryüzü ve kedileri karşıladı bizi, Lavanta ürünleri, kolonya, bal vs satılan salda gölü manzaralı hoş bir mekan, insanların fotoğraf çektirmeleri için bazı objelerle bahçeyi süslemiş, çay ikram etti iki laf ettik kendisiyle Oralara giderseniz tabiat parkına uğramayı ihmal etmeyin Yanınızda boş pet şileniz varsa ileride Sultan pınarından su doldurabilirsiniz
Geçen sene ilk gelişimizde son derece sıcak ve samimi karşılandık.Bu sene tekrar uğradık . Sabah erken saatti kapalıydılar( sonradan öğrendik ki cenazeleri varmış çok üzüldük ve mahçup olduk😔)ama telefon ile aradığımda 5 dakikada Emine Hanım geldi. Ürünlerimizi aldık. Salda Esintisi ve lavanta bambu Çubuklu oda kokuları çok başarılı ve benim favorim . Lavanta kolonyası ve lavanta lokumunu geçen sene almıştık onlar da çok başarılı.Acılarına rağmen gösterdikleri Sıcak ilgilerinden ve yardımseverliklerinden dolayı çok teşekkür ederiz.
Hediyelik ürünlerinde olduğu bir yer giriş sadece 20 tl ile birçok fotoğrafı salda gölü de dahil cekebiliyorsunuz dilek ağacı salıncak sandalye birçok şey mevcut ( çay, su oturma yeri yok)
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.