Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Karavanım ile kamp için gittim. Karavan ücreti 500 TL alınıyor. Tuvaleti mevcut ve temiz. İçerisinde kafeterya tarzı yer var. Ancak hiç bir düzenleme yok. Tozun, toprağın içine karavanı koyuyorsun. Göl desen hiç bir esprisi yok. Birdaha gideceğimi zannetmem.
Çadır kampı ve karavanla konaklayabilirsiniz çadır 300 TL çok uygun. Karavan galiba 500dü. Tuvaletler idare eder düzeyde mescidde bulunuyor. Kablo cekilmese de telefon şarj edebileceğiniz bir büfe var. Gayet güzel kamp yapılabilir. Çok üst düzey bir kamp alanı beklemeyin fiyatına göre çok iyi ve güvenli. Manzarası da da mükemmel
Oldukça tenhaydı bir gün kenarında kamp yaptık ama Göl eski güzelliğini kaybetmiş
Salda kamp alaninda belediye işletmesi ve çevre şehircilik bakanlıginin yerleri yan yana.Biz sınıra koyduk ve daha ziyade bakanlligin mescit ve tuvaltlerini kullandik.com temizdi.Cunku mudur cok disiplinli imis.g.gorevlisi saat basi devriye atarken hizmetliler saat basi tuvaletleri temizliyorlardi.her yer bakimli ve temizdi.mudure ayriyeten tesekkur ediyoruz.saldanin dogal guzelligi bozulmamis hersey mukemmeldi.tesekkur ediyoruz.memnun ayrildik.
Hayal kırıklığına uğradım. 2017 de çadır kurduğum yere günübirlikçi alıyorlar ve çoğu ağaç altı boş. Şuan yaptıkları kamp alanı günübirlikçilerle karışık ve büyük gölgelik yapan ağaç yok ağaçlar çok seyrek yerler taşlık ve yamaç 200 TL konaklama ücreti var duş tuvalet var. Ancak buranın kamp için eski tadı kalmamış artık. İleride ücretsiz yer de var oraya da gidilebilir. Çadırı 1 gece kurup sabah gideceğim. Çünkü kamp alanı hoşuma gitmedi.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.