Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İşletmenin atmosferi ve doğası çok güzel.Etrafı çok dağınık ve düzensiz.Yaz için henüz hazırlık yapılmamış.Kahvaltısı sosyal medyada bulunan reklamlar kadar iyi değil ve çok sıradandı, ürünler market ürünleri gibiydi.Sıcaklar iyi ve taze idi. .Çay termoslar ile servis edildi ve soğuktu.Doğası için gelinebilir lakin kahvaltısı şuan için tercih edilmeyebilir.
Kahvaltı için kafa dinlemeye sakin bir keyif yapmaya gittim. İki kişi gayet yetti fakat bir iki parça peynir en az bir sıcak sigara böreği gibi bir recel daha olmalı. Tamam fiyat bazı yerlerden yüz lira aşağıda fakat bu fiyata da bu zenginlik olan yerlerde var. Bunları sorun etmedim ama ben derenin üst tarafında salıncaklı olan masada oturdum ve ordakı lavabolar çok fena. Acil kapıları değişmeli boya yapılmalı içerisi çok pis duvarlar örümcek dolu. Bu eksiklikler hizmet olarak acil giderilmeli. Garson gençler çok ilgili gayet hizmetleri güzel. Mekan zaten sessiz sakin dere yatağı kenerında kapalı alanıda mevcut geniş alan gidilir fakat bu eksiklikler de göz önüne alınmalı
İftar için gittik. Çorbamızı yedikten sonra ara sıcak tam 35 dk sonra geldi. Başka masalar ana yemeğe geçip bitirdiği ara sıcağı ikinci kez sipariş verirken bize ilki bile gelmemişti. Bunu söylediğimizde de tavırlı bi gelecek pişiyo cevabı aldık. Ana yemek olarak eşim tavuk yedi, baharatı çok yoğun geldiği için bitiremedi. Ben köfte yedim, eh işte güzeldi. Yemekleri genel olarak iyiydi ancak işletme olarak yetişemediler. Bi masaya hiç gitmemişken başka masaya ikinci kez gitmesi bizce çok yanlıştı. Malesef bir daha tercih edeceğimiz bir yer olmayacak.
Tam kafa dinlemelik bir yer. Ortam sakin. İlgileri yüksek düzeyde. Kahvaltıya gittik. Kahvaltı boyunca arada gelip isteğimizin olup olmadığını sordular. Kahvaltı çok çeşitlidir. Fotoğraf olarak ekledim. Fiyatı da gayet uygun. Kapalı alan için randevu gerektiğini söylediler. Sadece tuvalet çok temiz gelmedi bana, o kadar.
Yalovadan buraya geldik ortam çok güzel her şey düşünülmüş sadece yeme içme değil kafa dinlemek şehir stresini atmak için mükemmel bir ortamı var. İki kişilik serpme kahvaltı sipariş verdik menüde her şey var gayet doyurucu ve çoğu arttı personel çok ilgiliydi ayrıca Raşit beye misafir perverliği için teşekkür ederiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.