Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok güzel bir mekan, pazar sabah kahvaltıya gittik ferah bir ortam. Fiyatlar bir tık pahalı ancak değer bence, temizlik açısından çok iyi, gittiğim yerlere göre çok temiz özellikle lavabosu yeni mi temizlenmişti bilmiyorum ama gerçekten çok temizdi. Çalışanların eli hızlı siparişi çok beklemedik hemde usta henüz gelmemişti, biz oturduktan sonra geldi ve hızlıca siparişlerimiz geldi. Kahvaltı menüsünde maalesef çikolata yoktu. Kavurmalı yumurta çok lezzetliydi. Çay tazeydi. Manzara çok güzel ve çok ferah bir havası var. Üstelik kahvaltıdan sonra da millet bahçesi sahilinde yürüyüş yapmak enfes…
Hesaba sürekli ekstralar yazan fazla para çeken ilgisiz bir işletme Hakkımı helal etmiyorum
Sahile oldukça keyifli bir kafe . Personeller çok ilgili.Fiyat bilgisi için menüyü paylaşıyorum.
Mekan güzel. Sıcaklarda dışarıda dahi havalandırma var. 2 çay, 2 türk kahvesi 160₺ ödedik. Dondurma siparişi verdik 25 dakika da gelmedi, kasada dondurma parası istendi. Kusura bakmayın denildi ama bir daha gelmemiz zor.
Fiyat olarak uygun zaten belediye ye bağlı bir yer fakat şuan ufak bir yağmur yağiyor diye dışarı servisi kesiyolar ve bilgilendirme bile yalmyolar oturdum kahvemi ictim ikinci sparişimi verdim şef garson sanırım garsonları fırcalıyor niye sparis alyosunuz diye 😕 komik bi durum genelde geldiğim güzel bi yerdi fakat bu terbiyesizlikten sonra kimseye önermiyorum yağan yaģmur da sel felaket değil yani hafif bi yağmur yazık .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.