Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bir kere öncelikle boş yere para vermiyorsunuz şezlong için vb. Bir harcama limiti var ancak zaten içeride yiyecek ve içecekler o kadar güzel ki bu fiyat bile önemsiz oluyor. İçecekler buz gibi, yemekler sıcacıktı, lezzetler de harikaydı. Düşünülerek tasarlanmış bir an kaç kişi gelirseniz gelin herkese uygun oturma alanları var. Çalışanlar aşırı ilgili gözünüzün içine bakıyorlar. Kesinlikle her şeyi ile harika bir mekan.
Her şey 4/4 lüktü. Biz bayramın 2. Günü gittik. Otopark, şezlong, diğer geri kalan tüm imkanlar ücretsizdi. (Kızlar tuvaletinde dyson var kızçelerime duyurulur) bayramdan kaynaklı kişi başı 1500 tl harcama limiti vardı. Bu kadar esen havaya rağmen full doluydu. Hatta full dolu olmasına rağmen çok iyi ilgilendiler. Ne istediysek getirdiler. Normalde kalabalık yerlerde unutulur veya getirilmez ama ona rağmen her şey çok hızlıydı, çok ilgililerdi. Çeşme vibeında bir beach arıyorsanız kesinlikle burayı öneririm!!
Mükemmmel bir yer. Sakin bir şekilde kafa dinlemek istiyorsanız kesinlikle burayı listenize eklemelisiniz. Çok nezih bir yer. Yemekleri gördüğünüz gibi çok doyurucu ve lezzetliydi. Bohem havasıyla çok ayrı bir keyif oluyor. Lavabolarda dyson hizmeti bile var!!! Bir daha uğrayacağım bir konum oldu.
Benim için özel plajın en önemli avantajı yemek. İçecek ve aperatifler hızlı geldi fakat restoranda bazı yemekler geç geldi ama yoğunluk vardı o saatte yeterli açıklama yapıldı personel çok samimi ve ilgili. Burgerde tavuk daha yumuşak pişirilmeliydi bence. Şezlonglar çok konforlu, deniz güzel, oturma alanları çeşitli , güneşten kaçabildim :) Tekrar tercih ederim fiyat performans iyiydi.
İzmirde gittiğim en güzel işletmelerden. Tam bir fiyat performans mekanı. Giriş ücreti yok sadece harcama limitiyle çok keyifli vakit geçirebileceğiniz bir yer. Tuvaletler tertemiz kadınlar için en ince detayına kadar düşünülmüş. Kokteylleri süper, yemekleri lezzetli. Çalışanların hepsi güler yüzlü çok tatlı insanlar. Kaliteli bir hafta sonu kaçamağı için birebir. Her şey için çok teşekkür ederiz ♥️
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.