Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Cuma günü iftar yemeği için tercih ettik ancak pişman olduğumuz bir tercih oldu. Tüm kriterlerde Sağıroğlu sınıfta kaldı. Zaten randevulu çalışılıyor kimin neyi ne kadar yiyeceği belli buna göre hazırlık yapılmalıydı zamanında müşteriye yiyeceği sunulmalıydı. İftar saatinde çorbalardan sonra bir İskender 45 dk. bekletilmez. İnsanlar tatlılarını yiyip hesaplarını öderken biz daha İskender menüyü bekliyoruz. Bu kadar gecikme kabul edilemez. Gelen döner menü soğuk ve kuruydu etin tadını pek beğenmedim. Bu paralara bu düşük kalite hizmet ve ürün gerçekten yazık. Ramazan dolayısıyla olması bahane sayılmaz çünkü daha öncesinde davetlilerin sayısı menüsü her şey belli. Çalışanların kendi arasında koordine olma problemi var ve ara ara kendi aralarında tartıştıklarını gözlemledim. Şimdi hizmet veren bir işletmesin sen gelen müşterinin elbette memnun kaldığı veya memnun kalmadığı zamanlar olacak ve bunu da dile getirecek ancak sen Instagram’a yapılan yorumu silip engellersen samimi bir işletme değilsindir. Ufak bir tavsiye vereyim biraz popüler olup tercih edilen yer olduğunuzda kalitenizi ve objektifliğinizi kaybetmeyin. Her şeye rağmen Ramazan ayında ürün kalitesini baz almak istemiyorum çünkü aslında bahane olamaz ama vakit kısıtlığı, kalabalıklık vs. olduğundan normal bir zamanda gelip yiyeceğim o zaman memnun kalırsam bu yorumu da ona göre güncelleyeceğim. Ayrıca yan taraftaki park yeri asfalt veya taş döşenmeli yağmurda insanlar suyun çamurun içinde kalıyor.
Pazar sabahı Sağıroğlu Restoran Bursa’da açık büfe kahvaltı deneyimimiz oldukça güzeldi. Mekân çok yoğundu; doğal olarak kalabalık ve biraz gürültü vardı ama çalışanların ilgisi, güler yüzü ve hızı bunu büyük ölçüde dengeliyordu. Masaya ve büfeye olan hakimiyetleri gerçekten başarılıydı. Ürünler hem gösterildiği hem de tarif edildiği gibiydi. Lezzetler başarılı, çeşit yeterli ve fiyat-performans açısından da oldukça uygun bulduk. Özellikle ailece kahvaltı yapmak isteyenler için tercih edilebilir bir yer.
Gece Mudanya tarafından, gece açık yeme mekanı var mı diye ararken 40-50 dklık mesafede olan bu yere geldik. Arkadaşlarım kendilerine has ekmekli dönerlerinden söyledi, ben de dürüm söyledim. Fakat gelen dürümün lavaşı o kadar kuruydu ve kalındı ki boğazımda kaldı, birkaç kez boş dolanmış şekildeydi. Dedim ilk lokması belki böyle olabilir fakat ikinci lokması da öyleydi. Ama ekmekli dönerleri güzeldi o da içini bol söylemeniz neticesinde. Dürümün içinde ekstra domates vardı bir de isterseniz soğan koyuyorlar. Onun dışında 3 defa ıslak mendil istememe rağmen savsakladılar. Bir şey sipariş vermediğiniz sürece ne istediğinizin pek de bir önemi yok gibiydi.
Eşimle döner ekmek menü yemek için girdik, en az yarım saat kadar altı üstü 2 döner ekmeği getiremediler çünkü öncelikle 30 kişilik bir gruba hizmet etmeyi tercih ettiler. Birincisi; 30 kişilik bir ekibe öncelik verip 2 döner ekmek için 2 kişiyi yarim saat bekleteceksen yeni müşteri kabul etmeyeceksin ve dükkanı kapatacaksin, ikincisi kabul ediyorsan da önden yoğun olduğunuzu ve 2 döner ekmek için belki 45 dakika beklememiz gerektiğini söyleyeceksin biz de orayı terk edeceğiz ki yarım saatten sonra uyarmamiza rağmen yine getirmedikleri için yiyemeden kalkmak zorunda kaldık, 2 ayranın parasını da almayı ihmal etmediler o ayri. Hizmet bizim için sıfır, tavsiye etmiyorum. Gidin hakkıyla işini yapana hem siz mutlu olun hem emektar insanları mutlu edin.
Ben burasının puanı neden 4.2 anlayamadım. Bende Bursa standartlarında bakıldığında döneri 5/5 lezzetinde. İstanbul'da ve bir çok yerde çok iyi dönerler yemisken Bursa'da daha önce nasıl buraya yolum düşmediğini anlayamadım. Bursa sınırlarında deneyip yediğim en iyi et dönerdi. Tekrar tekrar gideceğimiz bir yer kesinlikle. Açık ayranlari çok lezzetliydi, fiyat konusunda yorum yapamayacağım fakat lezzeti yeterince tatmin ettiği için ödediğimiz rakamdan rahatsız olmadım. Sadece bu kadar lezzetlisini yapiyorken istanbuldaki gibi patates salata ikramı da beklerdim. Salatayı kendimi sipariş ettik ve önceden dogranmisti sanırım biraz pörsümüş haldeydi yesillikler o da nazar boncuğu olsun, dikkat edilirse sorun olmaz. Lavaşlari yumusacikti, önden gelen peynir ve yağ gayet guzeldi. Etraf temiz ve alan büyüktü. Mekanın tavan kısmının şeffaf ve yüksek olması aşırı bir havadarlik ve ferahlık katmıştı. Porsiyonu normal, doyuruculuğu yeterli bence, biz tadalim derken yemisiz ve görseli son anda çekmek aklıma geldi. Güzel et döner yemek istiyorsanız kesinlikle deneyin. İki hafta sonra güncellemeyle geldim; yine aynı lezzet aynı performansi aldık. Bu defa salatalari da tazecik ve çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık gerçekten, gidin, deneyin, denettirin.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.