Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Serpme kahvaltılarında çeşit çok ve lezzetli.. Ekstralar var serpmeye ek deneyebilirsiniz ben çok beğeniyorum 😊 ilgileri ve güleryüzlü karşılamaları için çok teşekür ediyorum.. ve çok güzel bi bahçeleri var.. huzur garantili 🌼 fotoğrafları bırakyorum 🙏🍀
Yalova merkeze birazcık uzak. Kahvaltısı lezzetli güzeldi. Servisi hızlıydı. Girişte çoçuk parkı olması, toraman (köpek) ve arkadaşları olması harika güzeldi. Sessiz sakin köyün içinde. Pazar günü gittiğimizde bile çok az insanın olması güzel. Sessiz sakin gürültüden uzak doğa içinde keyifli bir kahvaltı yaptık. 2025 Eylül ayı itibari ile güncel fiyatlar. Serpme kahvaltı kişi başı: 500TL Ekstra servis için menemen, (300TL) kuymak vs alabilirsiniz.
Restorasyon sonrası bugün açılışların ilk günlerinde misafirleri olduk. Tek kelimeyle mükemmel. Ne yaptıklarının farkındalar. Kesinlikle öneririm. Akşam üzeri gittik. Pideleri kusursuz. En kısa zamanda kahvaltı için gideceğiz. Mutfaklarını görmeniz gerekir. Tertemizdir.
Serpme kahvaltısından daha önce geldiğimizde memnun kaldığımız için gittik ancak hem kahvaltı hem hizmet kalitelerini bozmuşlardı. Biri kız diğeri erkek (abla kardeş olduklarını düşündüğüm) 2 çocuk garsonluk yapıyor. Mekanda 4 masalık çocuklu bir topluluk vardı. Ek olarak 1-2 masa daha vardı. Yani tıklım tıklım bir kalabalık yoktu ancak erkek çocuk garsonun yorgun tavırları, söylediklerimizi anlamaması,siparişlerimizin alakasız şekilde gelmesi, biz söyleyene kadar eksikleri getirmemesi, garsona sesimizi duyurmaya çalışmak gibi şeylerden ötürü tatsız yorucu kalitesiz bir kahvaltı deneyimledik. Serpme kahvaltının içindeki yumurtaları ücreti neyse menemene çevirmek istedik çünkü sade şekilde yumurta yiyemiyor ve kokusuna dayanamıyorum. Erkek çocuk garson önce tamam dedi sonra geldi bunun mümkün olmadığını diğer sıcak olan mantar sote yerine menemen yaptırdığını söyledi. Bize sormadan böyle bir değişim kararı vermemeli. Eşim yumurtayı iptal edemeyeceğimizi öğrenince yumurta omlet olmasın karıştırılmasın göz göz olsun o zaman dedi. Erkek çocuk Garson yapabilirlerse söylerim diyip gitti. Yumurtalar fotoğrafta da görüleceği üzere rafadan geldi, menemenin içine kırılan yumurta çırpılmamıştı çocuk menemene kırılan yumurta anlamış. Biz söyleyene kadar peynir tabağı, tereyağı, kaymak, kızartmalar gelmedi. Zaten onları da artık erkek olanla uğraşmaktan vazgeçip kız çocuğa söyledik sağolsun onun tavırları yine daha iyiydi. Gelelim diğer konuya. Mekanda 3-4 masalık çocuklu bir grup vardı. Ve bu grup mekanın çıkış kapısına en uzak yere oturtulmuştu. Çıkışta ise çocuk park alanı mevcut. Haliyle 8-9 tane küçük çocuk annelerinin yanından koşarak masalara çarparak parka gidip geldi. Kahvaltı yapmaya mı gittik, çoluk çocuk gösterisi izlemeye kreşe mi gittik anlamadık. İnsanlar tabi ki çocuklarıyla etkinlikler yapabilir ancak mekanın hatası bu kadar çocuklu bir masayı mekanın çıkış kapısına en uzak yere koymak. Belki daha yakın bir yere oturtulsalardı çocuklar koşarken vs diğer masaları bu kadar rahatsız etmezdi. Kısacası tavsiyem öncelikle çocuk garson çalıştırmayın. Bi tanede olsa doğru düzgün iletişim yeteneği olan bir garsonunuz olsun. Hele o erkek çocuk garsonu hayatı öğrensin bize yardım etsin diye çalıştırıyorsanız lütfen mutfak bulaşık vs bölümünde çalıştırın. Bizlerinde maksimum 1 günü oluyor tatil yapmak dinlenmek için o 1 günü kimse tanımadığı birine derdini anlatmakla geçirmek istemiyor. İkinci tavsiyem de birinciye uyuyor. Düzgün bir garsonunuz olsaydı kalabalık çocuklu grubu mutfağa yakın yere almazdı. Diğer müşterilerin memnuniyetini de hesaba katardı. Ama öylesine çalışan birisi aman mutfağa yakın olsun kalabalık grup git gel yapmayayım dediği için o 4 masa haricindeki tüm masalar söylene söylene kalktı. Derdimizi anlatamadığımız iyi hizmet alamadığımız bir sabah oldu benim için. Bu da son gidişimizdi. Kahvaltı kişi başı 325, menemen 150, su 20 liraydı.
Eğer İstanbul üzerinden güneye doğru yola çıksam kahvaltı için mutlaka buraya uğrardım. Mükemmel kahvaltı, mükemmel ortam, mükemmel fiyat. İki önceki yorumum yine kahvaltı ile ilgili lütfen ona da bakın. Neden böyle dediğimi anlayacaksınız. Dört mevsimde de mekan ayrı güzel. İki kadının işlettiği bu harika bahçeye konumlanmış ortam size lüks değil gerçek gıdalarla dolu dolu bir kahvaltı sunuyor. Yumurta kendi tavuklarından. Reçelleri kendileri pişiriyor. Sofraya çok fazla şey az az geliyor, istedikçe tamamlanıyor ve hiç biri figüran değil. Patates kızartması, omlet, pişi, sigara böreği, yufkadan börek ekstra değil. Çay termosta ve sınırsız. Ekmekler hem beyaz ekmek hem de köy ekmeği ve kışın geldiyseniz sobanın üstünde kızarıyor. Yemek sonrası kahve ikram. Dokuz kez gelirseniz onuncu kahvaltı onlardan🤗❤️Kahvaltıdan sonra kahve ikram, yanında falı bedava. Daha ne olsun 🤗 Araba park yeri yeterli ve çocuklar için çok uygun. Ben hep hafta içi gittiğim için çok sakindi ama hafta sonu çok kalabalık oluyor rezervasyon şart. Hafta içi giderseniz yarım saat önceden haber verirseniz gittiğinizde hazır sofraya oturursunuz. Ayva reçelini şu yorumu okuyanlar lütfen deneyin pişman olmazsınız ✨
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.