Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Sakin sabahlar için burası ziyaret edilebilir, kışın ve baharda çok güzel ama yazın çok kalabalık oluyor. Haftasonu özellikle hava güzelse el açması gözleme var ve çoook güzel ama biraz şans işte her zaman olmuyor. Fiyatlar makul. Tavsiye ederim.
Sabahları yürüyüş yapmak için muazzam güzellikte bir parkura ve manzaraya sahip İstanbul'un en sevdiğim sahil kenarlarından bir mekan itinayla tavsiye edilir 🎉
Sürekli gideriz cafe kısmı güzel açık alan manzaralı, çocukların seveceği bir alan mevcut tavuklar , tavuskuşları parklar
Manzarası mini hayvanat bahçesi her şey çok güzel düzenlenmiş
Keyifli bir park. Sınırlı sayıda hayvan içeren küçük bir hayvanat bahçesi de mevcut içerisinde. İçerisinde yer alan kafelerde keyifli zaman geçirebilir, hemen arkasından sahile inip yürüyüş yapabilirsiniz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.