Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Quechi Coffee & Bakery’de harika bir deneyim yaşadım! Kahveleri ve tatlıları taze, sunumu çok özenliydi. Mekânın atmosferi sıcak ve samimi, çalışanlar güler yüzlüydü. 📍 Düzce’de kahve keyfi için kesinlikle tavsiye ederim ☕️✨
Tatlıları çok güzel bi de sütlü çay da bulunur💋💋❤️serviste yüksek seviyede .Nurşen de çok tatlı bir kız aynı waffle gibi🤭❤️
Temiz ferah güzel bir mekan çalışanlar güleryüzlü servis hızlı Çay ve diğer içeçekleri pastaları güzel
Arkadaşlarımızla severek gittiğimiz çok tatlış bir mekan, bütün tatlıları mı lezzetli olur..
Buraya her geldiğimizde 3-4 masaya rezerve yaptırılmamasına rağmen rezerve tabelaları koyuyorlar , eğer iki kişi gelip 4 kişilik masaya oturursanız ve ardınızdan 4 kişi mekana girerse her an sizi kaldırabilirler . Her defasında el kaldırmamıza ve personellere uyarı işareti göndermemize rağmen bile 20-25 dakika siparişimizi almalarını bekliyoruz. Tatlı ve içeçek lezzetleri güzel fakat hizmet kalitesini ve ilgisizliğini gerçekten başarısız bulduğum bir işletme olarak hatıralarımda kalacak ….
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.