Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Nargile ve ortam gayet güzel. Fakat aldığımız pasta çok kötüydü. Sokak arası pastanesinde yapılan boş bir pasta tarzı, buna bu kadar para vermek saçma. Hizmet işin teşekkürler.
Özellikle eşimle yemeğe geliyoruz.Temiz titizler yemekleri konusunda tavsiye ederim Lezzet konusunda gayet güzeldi ustamizin ellerine sağlık Salon havasız duman altı Servis konusunda eksikleri var. Özellikle arka masalardan birine oturduk sipariş vermek için garsona bağırmak zordunda kaldık. Sonunda birisi zahmet edip bakıp siparişimizi aldı.sonra masadaki tabakları toplamak için gelen uzun saçlı çalışan kız personel suratimiza bile bakmadan masayı toplamaya başladı. İnsan bi afiyet olsun başka bir isteğiniz var mı diye sorar kalkın gidin der gibi masamızı topladı. Döndü gitti arkasını Özellikle teşekür ettim kendisine yüzü kızarir mi diye ama umrunda bile olmadı. Bu kadar tecrübesiz bir kişinin bu kadar güzel bir yerde bu tarz yanlışı hiç hoş değil bence Servis bölümünde çalışan Samet arkadaşımızın servis bilgisi var .ilgi ve alakası için de çok teşekkür ederiz.
Her şey güzel, normal olarak biraz sesli ortam. Çalışanların sadece biraz daha sık masa yanlarında gezmesi gerektiğini düşünüyorum. Güzel mekan
Zarif bir atmosfer, güler yüzlü çalışanlar ve işini bilen bir sahip… Fiyatlar bir tık yüksek, kabul; ama kalite her yudumda kendini hissettiriyor. Burası pahalı değil, değerli.
Dün akşam viplerde oturduk ve çok güzel ilgilenildi garsonlar çok güler yüzlü ve kibar bizim masamızla uzun saçlı sarışın bı hanımefendi ilgilendi teşekkür ederiz gitmenizi kesinlikle tavsiye ederim sadece güzel bayan biraz daha tebessüm ederse sipariş vermekten mutluluk duyarız 😅
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.