Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İyiydi motosikletle gittim giderkenki yolu ve manzarası çok iyiydi ama devletin cidden bu yere bakması lazim
Köyden sonra 15-20 dk yürüyerek antik bölgeye varabilirsiniz. Yolda çeşme bulunuyor. Çöplerinizi yanınıza alın lütfen.
Acil gerekli çalışma yapılıp turizme açılmalı
Yani gidip görülecek pek bir yanı yok yıkılmış kale Rumlardan kalma yazılar falan var bide manzarası güzel ama gitmeye değer mi yakın yerde oturuyosanız değer
Hakim bir yerde antik çağlardan kalan bir kale hala ayakta kalan kısımları var .vaktiniz varsa gidilmeye deger. 300-500 metre yanına kadar araç gidiyor
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.