Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Pek temiz değil, çok girilesi bir sahil değil fakat gün batımının eşsiz manzarasını izleyebilirsiniz. Çapa restoranda yalova idoya kadar yürüyüş yolu ve bisiklet yolu da spor yapmak ve hava almak için çok ideal.
Çiftlikköy Halk Plajı gördüğümüz en kötü plaj oldu .Bölge esnafının da söylediğine göre arıtma cihazlarının kumsala yerleştirilmesinden sonra denizin doğallığını ve dalgaların azaldığı söyleniyor .Bunun yanı sıra feribotların geçiş güzergahından gelmekte olan dalgaların kirli olması da plajın kıyı tarafını etkiliyor .Onun için Yüzmenizi kesinlikle tavsiye etmiyoruz denizin yosunlu ve bulanık olması hepatit B ve hepatit C hastalıklarına davetiye çıkarıyor. Çiftlikköy Belediyesinin plajına önem vermediğini ve hizmette bulunmadığı acı bir gerçek. Büfe ve kafeterya fiyatlarına gelecek olursak normal .
Piknik yapmak için güzel bir yer.
Çiftlikköy sahili çok gelişti. Özellikler Yalova sahili ile birleştikten sonra. Mutlaka gidip görülmesi gereken biryer.
Ömür takviminden düşen yaprak misali hazin bir manzara...
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.