Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İznik göl kıyısı eski senato sarayı ile erken hristiyanlık döneminde yapılan bazilika arasında kalan göl halk plajı temiz çevre düzenlemesi,sahil plaj kumu ince,göl suyu biraz sığ ve hafif taşlık,yüzme alanı oldukça geniş şamandıra ile çevrelenmiş,ücretsiz giyinme kabinleri ve wc lavaboları temiz,girişte karşılıklı oturulabilir piknik tipi oturma alanları,çocuk oyun alanı ve cafeterya türü işletme mevcut.özellikle yaz aylarında hafta sonları kalabalık.
Görevliler üzerine düşeni yapıyorlar tuvaletler ve kabinler olabileceği kadar temiz ,3 yada 4 cankurtaran hep görevi başındaydı. Sahil ve deniz hafta sonu olduğundan sanırım çok kalabalıktı. Gölün zemini ince kum olduğundan biraz dalgada çok bulanık. Ben hiç gjrmedim çocuklar girdi çok memnun kalmadılar deniz suyu daha güvenli geliyor dediler. Yinede serinlemek ve bir göl manzarası için güzel bir yer . Belediyenin bu konuda çabası hemen farkediliyor...
Halka açık, duşa kabin ve tuvalet ücretsiz. En güzel yanı kalabalık olmaması. Az mesafesinde bazilika bulunuyor fakat şu an aktif değil.
Su cok temiz ve aileye uygun, dus ve giyinme yerleri temiz ve düzgün, ücretsiz zaten belediye plajı, biz cok beğendik, neden daha once gelmedik ki
Dalga yok.yosun yok.deniz anası yok Tatlı su.plaj kum.tuvalet duş kabin var.sezlonglar ücretsiz.ucretsiz sandalye var.piknik masalari var.golgelik agaclik alan var.hafta içi geldik.kalabalik değil. Yanında ucretli bir tesis var.ordanda şezlong kiralanabilir.hemen yanında Microsoft jet var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.