Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kış Olmasına Rağmen Heryer Temiz ve Düzenliydi . Mangal yapmak ve kafa dinlemek için çok güzel bir cennet
Dinlenme yeri olarak müthiş bir yer ailece ister birlikte isterseniz kadın erkek ayrı hamamlarda eğlenceli ve şifalı zaman geçirebilirsiniz belediyenin hazır mangal yerleri de mevcut havanın güzel oluşuna uzun süre güvenmeyin akşam 19.00 a doğru sonbahar ilkbahar zamanlarında çok fazla esiyor
Daha temiz olmalı piknik yapıp giden kişiler çöplerini bırakıp gitmişler kanelyalar çok pisti. Aslında insanlar biraz bu konularda temiz titiz olsa her yer temiz kalır.
40 yıldır değişen birşey yok. Havasının temizliği ile bilinen bu güzel yer bakımsızlık ve tesis eksikliği nedeniyle çok kötü durumda. Hafta sonu ise asla uğramamak gerek çöp, pislik ve duman bu güzel ortamı mahvediyor.
Yoncalı'nın geniş yeşil alanı. İçinde büyük ağaçlarıyla, çocuk parkıyla etrafında hamamlarıyla çok keyifli bir yer olabilir fakat özellikle hafta sonu mangalcıların dumanından göz gözü görmüyor. Çok fazla sahipsiz köpek var. Çocukları rahat bırakamıyoruz. Belediyenin unuttuğu bir yer gibi bakımsız bir hali var. Sürekli bakım halinde olursa çok güzel olacak bir çayır.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.