Pidesan Özkan Tesisleri
Geri
Restoran

Pidesan Özkan Tesisleri

Şaziye Köyü Çilimli Sapağı Shell İstasyon Yanı 3.8 (288) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Pidesan Özkan Tesisleri 2
Pidesan Özkan Tesisleri 3
Pidesan Özkan Tesisleri 4
Pidesan Özkan Tesisleri 5
Şaziye Köyü Çilimli Sapağı Shell İstasyon Yanı, 81100 Şaziye/Düzce
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

N
Nusret Emekli
4 ay önce

Bir tv programında gördük, Ankara’dan İstanbul ‘a giderken otoyoldan çıkıp gittik. İki kişi 1 kavurma, bir pilav, bir keşkek üzeri kavurma ve bir porsiyon kabak tatlısı yedik. Ayrıca İstanbul’a götürmek için oranın spesiyalitesi Okka pide (kaşar, sucuk, kavurma ve kıymalı) paketlettik. Kavurma muhteşemdi, keşkek çok güzeldi (ikisi de bilenler için Edremit Bahar lokantası ile yarışır). Porsiyonlar oldukça doyurucuydu. Kabak tatlısı meşhurmuş, fena sayılmazdı ama öyle çok da ahım şahım değildi. Tek porsiyon istemiştik, porsiyonu ikiye bölüp iki tabak olarak getirmişler, biz herbirini bir porsiyon zannettik, o kadar boldu. Pideyi İstanbul’da tattık. Çok güzeldi, yerinde yesek muhtemelen çok daha fazla beğenecektik. Bence denenmesi gereken bir işletme. Çalışanlar gayet ilgili, güler yüzlüydü. Fiyatlar günümüz koşullarına göre uygun diye düşünüyoruz. Şubat 2026 adisyonunu bilgi için ekliyorum.

A
Adil Şimşek
bir ay önce

Çok lezzetli kendilerine has pideleri ve kebapları ile fiyat performans açısından en iyisi. Temden düzceye batı girişinden girdiğinizde Shell istasyonu ile aynı bahçede. Kendi otoparkı da mevcut.

O
Oğuzhan SARI
6 ay önce

Mekan genel olarak temiz, hoş. Yıl sonuna kadar indirimli olan kebap menüden söyledik. Kebapları fena değildi. Çorbası ve lahmacunu da iyiydi. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü idiler. Yağlama ve kahvaltıyı öneren arkadaşlarım oldu. Daha onları tatmak nasip olmadı. Kısmetse bidahakine..

T
TURGUT TOPKARA
9 ay önce

cesitler guzel fiyatlar ortalama cok pahali degil sulu yemek yedik aman aman olmasada gayet guzel ve doyurucuydu yol ustu oneririm gelinir ..

K
Kadir KARAOĞLAN
6 ay önce

Mekan güzel ama yemeklerden memnun kalmadık çorba idare eder ama Adana ve tavuğun tadı iyi değildi çoğu yerde Adana yedim ama burası tad olarak en kötüsü diyebilirim lahmacunu lezzetliydi.zaten tavuğu falan yiyemedik bıraktık gelenler çok büyük bir beklentiyle gelmesinler

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.