Pexpark - Renkli Kaydırak
Geri
Park

Pexpark - Renkli Kaydırak

16245 Osmangazi̇/Bursa 3.9 (263) ~60 dk
Park
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Pexpark - Renkli Kaydırak 2
Pexpark - Renkli Kaydırak 3
Pexpark - Renkli Kaydırak 4
Pexpark - Renkli Kaydırak 5
Demirtaş Sakarya, Baraj Yolu Cd No:100/A, 16245 Osmangazi̇/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

N
Nagihan Un
10 ay önce

Hafta içi gittik. Bizden başka kaydırağı kullanan kimse yoktu. Mekanda piknik masaları mevcut. Cafe kapalıydı. Çok fazla başıboş köpek vardı. Kişi başı 75 TL Yolu aşırı bozuk.

A
Aysun Gülateş
bir yıl önce

Kaydırak çok güzel ve eğlenceli bilet fiyatları şuan makul 75tl. Yanında Burfaşın kafesi var ayrıca mesire alanı yapılmış mangal ve semaver yasak. Biraz daha çevresi güzelleştirilebilir.

C
Celal Özen
bir yıl önce

Yolu yeni tabelalarla giderseniz daha kolay ulaşım sağlarsınız, baraj gölü manzarası havası çok güzel, piknik masaları gayet iyi, kaydırak için bilerek hafta içi akşamüstü gittim,sıra beklemedim imkanınız varsa öyle yapın, heryer daha sakin ve müsait,eylenceli,uzun olması çok iyi ama 10-15 saniye sürüyor, fiyatlar kisibasi 75tl olmuş,3 yaş altı almıyorlar,resimlerde isterseniz 100tl olmuş 2 adet alırsanız 150tl diyorlar,sosyal tesis var,harika akşam 7 de kapanıyor, bilginiz olsun. Çöp konusunda lütfen titiz ve hassas olalım doğal guzelliklerimizi koruyalım ..

Ş
Şule Ağaoğlu
bir yıl önce

Manzarazi süper bir yer çok güzel. Yolları biraz bozuk malesef. Ama çok güzel yapılmış herşey düşünülmüş. Güvenliği var çok iyi. Burfas in kafesi var. Gölgelikli masalı banklar mevcut. Çocuk parkları var. Atlarla gezi var. Kaydırak çok iyiydi. Biraz korkutucuydu da :) bisiklet tarzı şeyleri kullanmak için alanlar var. Baraj manzarası çok güzel. Şiddetle tavsiye ederim.

K
Kahraman ATICI
2 yıl önce

Kaymak için güzel piknik yapmak için güzel doğal temiz hava ama demirtaştan buraya gelirken mesire alanı yazan sağ taraftan değilde sol taraftan gidilmeli çünki yolda iyi sağ taraf bi bölümden sonra çok bozuk

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.