Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Biz Kayseri mantısı denedik, çok lezzetliydi. Yanında soslu, naneli yoğurdu ile birlikte geliyor. Sunumunu da tadını da çok çok sevdik. Masaya gelen köz patlıcanlı meze ve yoğurtlu kızartma mezesi de gayet başarılıydı. Fiyatları da gayet uygun bulduk. İşletme sahipleri de çok güleryüzlü ve ilgililerdi. Mekanın içi de gayet ferah, genişti. Bir daha yolumuz yakınlarından geçtiğinde mutlaka uğrayacağımız bir yer olacak. Diğer mantı çeşitlerini denemeyi dört gözle bekliyoruz.
Çıtır mantı, Boşnak mantısı, çiğ börek ve mezelerden yedik. Hepsi çok lezzetliydi. İşletme çok temizdi ve servis güzeldi. Kemalpaşaya yolunuz düştükçe mutlaka uğrayın.
Ortamı sakin, temiz, rahat. çalışanlar çok ilgili ve nazik insanlar. Kayseri Yağlaması tercih etmiştik gayet lezzetli, diğer ürünleri de oldukça lezzetli taze el yapımı. Meze ve tatlıları da bir o kadar leziz. Tekrar tercih edebileceğiniz bir işletme. Bağımlılık yapan bir lezzet kesinlikle :)
Bursa mustafakemalpaşa'ya uğradığınızda küçük bir mola vermek isterseniz perishka mantı evine gelebilirsiniz. Leziz yemekler, güler yüzlü çalışanlarla mükemmel bir mantı molası. Mezeler de mantı kadar lezzetliydi. Herkese tavsiye ederim.
Mustafakemalpaşa'da yemek yemek için googledan arama yaptığımda Mustafakemalpaşa'nın yeni yüzü olan Barış Mahallesinde ki Perıshka Mantı Evini keşfettik. Özellikle sahibi beyefendinin ilgi ve alakası bizi çok memnun etti. Mantı olarak tercih ettiğimiz tepsi mantısına bayıldık. Çok dikkat ettiğim hijyen konusunda da dikkatli ve özenliler. Ev yapımı şerbetleri ve mezelerini de denemenizi tavsiye ederim. Navigasyonla rahatlıkla bulabileceğiniz restoranta mutlaka uğrayın derim ☺️
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.