Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kitabevi olarak çok seviyorum çok güzel. Çalışma ortamı kitap çeşitliliği çok iyi. Fakat cafeden bir türlü iyi hizmet alamıyoruz.. Çalışanlar hep mutsuz, yorgun :/
Sessiz sakin güzel bir yer. İster kafa dinlemeye, ister çalışmaya, ister kitap okumaya veya gezmeye gidin. İçinde Kafe mevcut. Tatlı ve içecek alabilirsiniz.
Sabah 9:30da geldim ve belli ki kapanışta temizlenmemiş hatta belki epeydir temizlenmemiş. Çok pis! Yerler süpürülmemiş, kağıt ve peçeteler yerde, masalar silinmemiş, tepsiler yıkanmamış. Aşırı bakımsız duruyor. Kim işletiyorsa arada gelip bi baksa keşke, penguen markasına hiç yakışmıyor.
Yorumlarda başkaları da bahsetmiş Baristalarin aşırı yüksek sesle sohbetleri yüzünden kafe etrafindaki masalardan kaçıyoruz. Gelen çoluk çocuktan daha sesli konuşuyorlar.Sürekli siparis verdiniz mi sorusunu sordurtmalari da cok anlamsiz her calısan benim ne aldigimi nerden bilebilir, aynı gün 2 farklı calisan sorgulıypr hepsine tek tek fisi mi gösterecegim bu ne ya? Dışarıdaki masalari silen ablaya teşkkürler gerçekten açık alandaki masalar çoğunlukla temiz oluyor, sürekli masalarin tozunu alırken görüyorum helal olsun🩷🩷 diğer kafelerde tozdan matlasmis masaya dirsek koyamıyoruz burda özellikle sildigimde tertemizdi şaşırdım
Penguen, bir kitabevi açma fikriyle yola çıkmış ama resmen bir yaşam alanı kurmuş. Hitap edeceği kesimi de çok iyi seçmiş. Lise ve üniversite öğrencisi olduğunu tahmin ettiğim yaş grubu, rahat ve kaliteli bir ortamda, şık masaların etrafında toplanabiliyor. Bilgisayarlarını açıp masa üzeri elektriğe kolayca ulaşabiliyorlar. Girişine kurduğu basamaklara yayılarak, her yerde elektriğe ulaşabilip bilgisayarıyla ve telefonuyla çalışmak isteyen gençler için harika bir ortam sunmuş. Şu anlarda, hizmet adı altında en basit şeylere bile ederinden çok para istenmesi, özellikle kendini geliştirmeye adamış gençlerde büyük bir bunalım yaratıyor. Bu duyguyu yaşayan veya hisseden gençler için Penguen tam bir vaha gibi. Çünkü başında sipariş baskısı yapan çalışanlar olmadan gelip, etrafı kitaplarla çevrili medeni bir ortamda rahatça kendi çalışmalarını yapıp, "isterse" kafesinden yiyecek veya içecek alıp, tekrar masaların etrafındaki sosyal ortamdan da faydalanarak tüm moral motivasyonunu katlayarak hoş bir gün geçirip çalışmalarına devam edebiliyor. Adeta bir kütüphane ortamı yaratmış. Tabii ki burası bir işletme. Burnın uzun ömürlü olması için ticaret yapması gerekiyor. Bizler de buna destek olmak için eğer çevresindeysek ve sosyalleşecek bir ortama ihtiyaç duyuyorsak bir çay kahve içmek için dahi buraya uğramamız gerektiğini düşünüyorum. Zira bu güzelliği kaybedersek bu gençleri de kaybetmiş olacağız. Bu gençler de cebindekinin yeterliliğine göre hareket etmesi gerektiğinden maalesef buradaki kaliteli ortamdan birçoğu yararlanamayacak ve iyi bir ortamda bulunma, nitelikli vakit geçirme ve buradan bir şeyler edinebilme imkânını da yitireceklerdir. Dolayısıyla böyle bir ortamın varlığı yakınındakiler için bir şans. Umarız bu işletme fikri benzerlerine örnek olur.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.