Kıyı boyunca uzanan bu açık, deniz manzaralı kentsel bölge yürüyüş ve bisiklet için idealdir.
Yorumlar
Google Yorumları
Burada oturup denizi izlemeyi yeşilliklerde uzanıp kitap okumayı seviyorum genel olarak sakin ve nezih insanların bulunduğu bir yer en azından bugüne kadar gördüğüm kadarıyla öyleydi. Ara ara kamp sandalyemi alıp hem denizi izler hem kitap okurum.
Artık mangal dumanı yok, artık illegal alkol ve sigara satışı yok, artık temiz ve ailecek güvenle yürüne biliyor. Sadece cep parklarda araçlarda ahlaki edebe aykırı durumlar kaldı. Onlarda çözülürse polis kontrolleri ve devriyeler daha aktif olursa harika bir yer olma yolunda son nokta olur.
Eskisi gibi mangal yapılmadığı için dumansız hava sahası oldu. Şimdilerler de yazın insanların nefes aldıkları piknik yaptıkları mekan👍🏻 Tersane girişi alt geçitten Kaynarca dan gelirken inanılmaz kötü bir koku var sahildeki kanalizasyon bacalarından yayılan ❌ bu önlenemiyor. Hele yazın rüzgar olmayınca durulmuyor. Ama ilerlere arabanızı park ederseniz rahat edersiniz
Pendik Sahili’ne gitmekten keyif aldım. Uzun sahil boyunca yürüyüş yapmak, deniz ve manzara eşliğinde huzur bulmak mümkün. Gün batımı manzarası gerçekten etkileyici. Yeşil alanlar, banklar, spor alanları gibi güzellikler var. Kafeler, dinlenme mekanları da sahil çevresine dağılmış durumda. Ancak bazı noktalarda aydınlatma eksikliği ve tuvalet/altyapı bakımının iyileştirilmesi gerekiyor. Ulaşım ve park konularında zaman zaman sıkıntılar yaşanabiliyor. Genel olarak, İstanbul’da deniz kenarında vakit geçirmek istersen kesinlikle tercih edilesi bir yer. ”
En güzeli kış ayında orada yürümek, yazın öyle bir kargaşa varki ama hem kedilerine hem de martılarına teşekkür ediyorum sürekli kendilerini sevdirdikleri için ❤️ Otopark sorunu yazın çok fazla bulduğunuz yere park etmek zorundasınız, ateş yakmadan piknik yapıp kamp sandalyenizle birlikte zaman geçireceğiniz bir ortam. 📍İstanbul
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.