Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çocukların eğlenebileceği park alanları mevcut mangal semaver yakabilirsiniz araç giriş 115 TL yaya giriş 100 TL olarak hesaplanmış çardaklar mevcut piknik için uygun ailecek vakit geçirilebilecek bir ger
Çalışan oto parkçı arkadaş dünyanın en suratsız adamı para alırken iyi sonra 7 de kapanıyo diye sürekli taciz etti bizi sakın gitmeyin berbat bir tesis tuvaletler leş gibi hizmet yok hiç bişey yok sürekli babaların maşı gibi araba yıkadılar
Sadece giriş için 15 TL ödeme yapiyorsunuz Etraf temiz ve düzenli idi Cardaklar elektrikli, malzemenin yoksa para karşılığı satın alabilirsiniz. Tuvaletlerde benzerlerine nazaran daha iyi.
Piknik ve mangal için gayet uygun bir yer. Oturmak için bol bol bank var, çocuklar için parklar var, lavibalar bir tık kullanışsız onun dışında ortamı çok hoş ve güzel
Burası kurnaköy yolu üzerinde bir yer. Giriş ücreti 30tl. Her zaman yer bulunur. Baya büyük bir yer burası. Tuvalet var. Küçük bir park var. Ben çok beğeniyorum. Çeşme de var.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.