Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Adapazarı bölgesindeki en iyi restoranlardan birisi, fiyat/kalite olarak. Adapazarı ndan otobana çıkarken ana yol üzerinde. Yanlız kesinlikle otopark sorunu var konumdan dolayı. Sabah 5ten akşam 6 ya kadar açık, saat 11 den sonra çorbalar bitiyor ve yok. Et yemekleri lezzetli ama çok fazla patates/kaşar vs altında kaldığı için ne kadar yediğinizi anlamıyorsunuz. Bitmediyse döner de deneyebilirsiniz. Fiyatlarkesinlikle piyasaya göre iyi sayilir. Şef/aşçı tabağı en pahalı olan ve 460 tl idi. Diğer et/etli yemekler en çok 300TL civarında. Önerilir. Hatta Ankara/Istanbul gidenler için bile otoban çıkışına 5 dk mesafede olduğundan mola bile verilebilir. Tertemiz, pırıl pırıl.
Burası, Türk mutfağının en lezzetli yemeklerini sunan, çok güzel dekore edilmiş bir restoran. Fiyatlar, kaliteye göre son derece makul. Tek eleştirim, garson sayısının biraz daha artırılabileceği yönünde; ara sıra servis için beklemek zorunda kaldık. Bunun dışında kesinlikle tavsiye edilir bir mekan
Böyle bir lezzet ve hizmete bu fiyatlar gerçekten inanılmaz. Porsiyonlar doyurucu, ortam çok hijyenik ve personel çok güler yüzlü. Adapazarı'nda uğramadan geçilmemesi gereken bir durak. Ellerinize sağlık!
Et tadına bakmak için aşçı tabağı aldık. Her biri ayrı ayrı şahaneydi. Pilav muhteşem eşlikçiydi. İrmik helvası sıcak servis ediliyor, çok başarılı. Otobana yakın olduğu için yoldan çıkar mutlaka gelirim.
Garsonlar güler yuzlu ilgileniyorlar. Yemekler lezzetliydi komi kardeşlerim çay eksik etmiyorlar masada hic eksik yoktu hersey güzeldi beğendim aileye uygun gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.