Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kafa dinlemek için gidenlere söylüyorum burnumuzdan gelen bir deneyim oldu. Mekan sahibi kamp alanın kapasitesinden çok daha fazla insan alıyor para için insanları rahatsız etmek hiç hoş değil. 1 gece zor kaldık kalitesiz görgüsüz insanları dibimize sokuyorlar tüm gece seslerinden uyuyamadık böyle hayvan insanları oraya sokuyorlar. Senelik gelen karavan sahiplerinin önüne kamp kurduk rahatsız olmazlar mı dediğimizde onlar senelik geliyor bişey olmaz dediler. Çok duyarsız bir yer yorumları gerçekten yanıltıcı üzücü.
Yorumlara bakıp geldik (hatta aslında yapay zeka -Claude- önderdi ☺️) ve i-na-nıl-maz memnun kaldık. Kamp yeri zaten cennet gibi, bir de Ahmet Beyin işletmeciliğiyle birleşince müthiş bir deneyim haline geliyor👌🏻 Kano da harikaydı 😌 Kamp ücreti çok makul. Kamp esnasında yumurta, cips, atıştırmalık vs ihtiyaçlarımız olunca kendilerinden yine çok makul fiyatlara satın aldık. Ahmet Bey, Sinan Bey çok çok ilgililerdi her konuda. İyi işletmecilerin hala var olduğuna dair inancımızı tazelediler ☺️ Kendilerine hayırlı işler, bol kazançlar diliyorum ve herkese burayı şiddetle tavsiye ediyorum. Hayatımın en güzel kamplarından biriydi. (Sadece kurban bayramının ikinci günü, çıktığımız gün biraz kalabalık oldu o da normal artık :))
Mayıs ayı sonunda Motokaravanımızla 2 gece kaldık. Telefonla ilk iletişim kurduğumuz andan ayrılacağımız ana kadar işletme sahibi Ahmet bey ve kardeşi Sinan Bey çok ilgiliydi ve çok konuda kolaylıklar sağladılar. Kendilerine bir kez daha çok teşekkür ediyoruz. Ortam çok temiz, elektrik, su, tuvalet ve duş gibi imkanlar yeterli ve temiz durumda. İşletmenin fiyatları emsallerine göre çok uygun. Hava şartları müsaitse göle mutlaka girin, su çok temiz ve keyifli. Kısaca biz çok memnun kaldık kesinlikle tavsiye ediyoruz.
Hafta sonu konakladığımız bu kamp alanı tek kelimeyle muhteşemdi. Yeşilliklerin içinde, göle sıfır konumuyla zaten doğanın bütün güzelliğini hissettiriyor ama asıl farkı, Ahmet Bey ve eşi Yasemin Hanım’ın sıcaklığı yaratıyor. Bizi müşteri gibi değil, evlerine gelen özel misafirler gibi ağırladılar. 15-20 kişilik büyük bir grup olarak gittik ve hepimiz aynı fikirdeydik: Kahvaltı inanılmaz zengindi, ikramları samimiyetleriyle birleşince ayrı bir güzellik kattı. Güler yüzlü, içten ve insanı rahatlatan bir ev sahipliği… Kampın her yeri tertemizdi; tuvaletler dahil. Sıcak suyun olması da büyük bir konfor sağladı. Bir de Şarlo var… Kampın sevimli köpeği. O tatlılığı, enerjisiyle hepimizin kalbini kazandı ve günümüzü daha da güzelleştirdi. Fiyatlarda çok makul. Biz burayı artık ikinci evimiz gibi görüyoruz. Her şey için çok teşekkür ederiz. Gerçekten gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Hiç niyetimiz yokken, karavanlari görüp bir gece kalalım diye geldik. Iyiki gelmişiz. Sezon henüz açılmamış olmasına rağmen, mutfağı tuvaletleri tertemiz, zeytin ağaçlarının arasında göl manzaralı muhteşem bir yer. Hele gün batımı manzarasına doyum olmadı. Kendi karavanınız ile gelebilir, kampın karavanlarından kiralayabilir yada çadırınız ile kamp kurabilirsiniz. Ahmet Bey e misafirperverliği için teşekkür ediyoruz. Tabii ki yazın gelip gölde yüzmenin ve kano ile turlamanin tadını da çıkarmak istiyoruz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.