Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok önceden De la Guarda etkinliği için gelmiştim. Yıllar sonra Solomun performansına tekrar geldim. Mekanla ilgili sorun sadece park etmek için biraz ara sokakları dolaşabilirsiniz. Erken yer bulmaya bakın. Onun dışında yeşil alan olup da düzlük alana sahip ender yerlerden biri.
Dün Patti Smith konserindeydim. Yer yer basların patlaması dışında ses sorunu yoktu ve konser iyi geçti. Fakat mekan bu stagepass denen dağ ayılarıyla çalışırken 2 kez düşünsün diye 1* veriyorum. Toplu taşımayla ulaşım sağladığım halde kapıdaki görevli çantamdaki küçük kolonyayı çıkarıp çöpe attı. Böyle bir hadsizlik, patavatsızlık görmedim ben.
Bir şey olacaksa en güzeli olmalı. Maalesef kırdığım puan ulaşım. Özel aracınla gelmek imkansıza yakın(otopark sorunu ve trafik), metro saatini kaçırmamak gerek. Uzun yürüyüş yolu ‘müzikdaş’larınla keyifli oluyor. Alan geniş güzel, ormanlık alanda. Güzel. Yeterli sanırım bu kadar yorum.
Çok güzel bir alan, artık metro ile ulaşım da kolay. Konser alanı olarak da gayet güzel. Yaz bile olsa akşam için yanınıza mutlaka kalın bir şeyler alın. Akşamları soğuk oluyor.
Trüf mantarlı hamburger yedik. Ama içinde trüf mantarı yoktu. Normal kültür mantarı vardı içinde. Belki trüf yağının yanında bekletilmiş olabilir. Mekanda kart ve nakit geçmiyor. Oranın uygulamasını indirip qr kodla ödeme yapabilirsiniz. İçeriye sigara alınmıyor, paket açılmamış olursa alınıyor. Parfüm deodorant ta yasak.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.