Asfalt yol ve merdivenlerle erişilebilen yemyeşil orman ve tepelerle çevrili şelale.
Yorumlar
Google Yorumları
Palovit Şelalesi gerçekten büyüleyici bir yerdi. Doğanın gücünü ve huzurunu aynı anda hissedebiliyorsunuz. Şelalenin sesi, etrafındaki yemyeşil doğa ve tertemiz havası insanı çok etkiliyor. Fotoğraf çekmek ve kısa bir doğa yürüyüşü yapmak için harika bir nokta. Ancak yolu yer yer oldukça dar ve virajlı olduğu için özellikle araç kullanırken dikkatli gidilmesini tavsiye ederim. Buna rağmen gördüğünüz manzara tüm yolculuğa fazlasıyla değiyor.
Şelale güzel yanında bir tane daha ince şelale vardı. Yolları fena değil. Son 10 km kala yollar taşla yapılmış asfalt değil. Taş dediğim elle dizilmiş yürüyüş yolu gibi. Yolları zaman zaman çok daralıyor. 2 araba zor geçiyor yada biri diğerine yol vermesi lazım. Gerçekten tehlikeli yolu var özellikle yaklaşmaya başlayınca yolları çok tehlikeli. Kayalar arabanın üstüne düşecekmiş gibi hissediyor insan. Videoda güneş yansıması gök kuşağı gibi bir renk oluşturmuş. Yürüyüş yolu yıkılmış vaziyette. Kullanıma kapalı. 27.05.2026
Çok güzel doğası ama çevresi biraz eksik, çok güzel bir yürüyüş yolu yapılmış ama bakımsız olduğu için kapatılmış orda yürüyerek şelaleyi görmeyi çok isterdim. Yollarına bakım yapılabilir.
Palovit Şelalesi fotoğraflarda göründüğünden çok daha etkileyici bir yer çıktı. Açıkçası Google fotoğraflarına bakınca “güzel ama standart bir şelale” gibi düşünmüştük çünkü yüksekliği yaklaşık 15 metre ve ilk bakışta çok devasa görünmüyor. Ama asıl olay yüksekliği değil, debisi .Su inanılmaz güçlü akıyor. Yaklaştığınızda sesi, gücü ve yarattığı atmosfer gerçekten biraz ürkütücü bile hissettiriyor. Yolu bazı insanlar için biraz tedirgin edici olabilir. Bir taraf uçurum, diğer taraf zaman zaman taş düşmesi ve toprak kayması riski olan dağ yolu. Ama dürüst olmak gerekirse Artvin taraflarını gördükten sonra bize artık oldukça “Karadeniz standardı” gibi gelmeye başladı .Yani göz korkutuyor ama gidilmeyecek seviyede değil. Şelalenin olduğu yerde çok uzun vakit geçirilecek bir aktivite yok aslında. Gidip manzarayı izliyorsunuz, fotoğraf çekiyorsunuz, biraz aşağı doğru yürüyüp geri dönüyorsunuz. Ama kesinlikle görülmeye değer bir doğa noktası. Bence en problemli kısım otopark konusu. Araç park edilen alanlar oldukça riskli hissettiriyor çünkü doğru düzgün korkuluk yok. İnsan resmen yol kenarında, uçurum tarafına park ediyor .O konuda gerçekten bir düzenleme yapılması gerekiyor diye düşünüyorum.
Yolları ciddi anlamda çok kötü. Yakın zamanda heyelan olmuş ve yollar zarar görmüş. Şelalenin yanına gidemiyorsunuz çünkü ziyaretçi yolları da zarar görmüş. Sadece yukarıdan araba yolundan bakabiliyorsunuz. Gerçekten güzel bir şelale ancak şu durumda gitmesenizde olur.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.