Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Okul gezisinde durağımız oldu. Sağolsunlar 100 kişilik kafileye hiç bekletmeden sıcak ve güzel pide servis ettiler. Ellerine sağlık...
Pide lezzetliydi. Ortam güzel. Bahçe yeşil. Tavsiye edebilirim.
Gerçekten çok lezzetli bir pide deneyimi yaşadık. Hamuru incecik ve çıtır çıtırdı, kıyması da oldukça lezzetli ve tazeydi. Fiyatlar da bu bölgeye göre oldukça uygun. Mekân tertemiz, çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydi. Bahçesi sayesinde ferah bir ortam sunuyor; özellikle aileyle gelmek için çok uygun bir yer. Hem ortamı hem de lezzetiyle gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz. Tekrar gelmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz.
Gayet güzell lezzeti sunumu tadı herkeze tavsiye ederim
Çok lezzetli ve çok uygun. 2 kıymalı pide 1 kıymalı kaşarlı pide 2 kola 1 fanta 600 lira ödedik. İncecik hamuru var kıyması asla kokmuyor. Çok açsanız direk 1.5 söyleyin rahat yenir. Allah işinizi rast getirsin. 🙏
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.